AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Lurer på om man kan få høyere lønn som assistent ved et sykehjem, når man har fullført en bachelorgrad, selv om utdannelsen der ikke er relevant for pleiejobben? Har det noe med studiepoeng å gjøre? Mente på jeg hadde hørt dette en gang. Anonymkode: 8fb35...e5f
mmd Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Du må se på tariffavtalen på stedet du skal jobbe. Evt sjekk med tillitsvalgte. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 Nei, ikke når ikke bacheloren er relevant for jobben. Anonymkode: 1f47a...3da 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 Utdanningen må være relevant for jobben. At du har master i teatervitenskap er helt irrelevant for jobben som assisten på sykehjem f.eks Anonymkode: e551e...bee 1
ajarRun Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Så vidt jeg forstår for sykepleiere går du opp i stillingskode hver gang du får 30 ekstra studiepoeng som er relevant OG etterspurt. Hvis stillingsannonsen ber om veiledningskompetanse, kan du gå ekstra for 30, 60 og 90 studiepoeng veiledning. Hvis den ikke ber om det teller det ikke. Men jeg har en overfladisk forståelse av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå