Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu!

jeg er en forvirret jente på 24.

Er det noen gutter der ute som kan forklare meg dette?

eller noen jenter som har vert i samme situvasjon?

Jeg ble kjent med denne gutten for 2år siden. men vi mistet kontakten etter kort tid, han ble sammen med xsen.

jeg møtte han igjen for 2mnd, og har skrevet mld, pratet og mettøs endel.

og det har vert koselig. men jeg har hele tiden tengt på det som et vennskap, for jeg har ikke følt at han har sent ut noe signaler om noe annet, jeg syntes det var synn men greit.

så var vi på byn her for en stund siden, da vi dro hjem til han etter på, kommer han innpå at han har tengt på meg og han i et forhold, men at han er redd

for å bli avist og at jeg skal bli skremt. han lurer på om jeg har tenkt i samme baner, og jeg svarer at jeg har det, dette er ikke snakk om en våt kveld, med hyppi drikking. han lurer på om jeg vil sove over, og sier at han bare mener kos, og sån blir det, vi kysser ikke engang.

Så går det en ukes tid, og jeg merker fortsat ikke at han gir ut noen signaler på at han er inntreser i noe mer en vennskap, så jeg sier at han forvirrer meg og spørr han rett ut om han mente noe med det han sa. Han sier at det gjorde han, men at han vil ta det med ro, og holde ting på dette nivået litt. og at han har hatt veldig turbulente forhold tidligere, og han er glad jeg tok det opp for han hadde lyst å prate om det men hadde ikke finni noen god anledning tidligere.

Det jeg lurer på er om han er inntreser eller ikke, for han gjør inngen framstøt i det heletatt, han har fortsatt ikke prøvd å kysse meg, hadde ikke det vært natulig? værtfal er jeg vant til det. jeg føler ikke at han sender ut noen signaler i det hele tatt. hva tror dere??

hi|sen forvirret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan,

noen gutter er veldig tilbakeholdne og trenger TID før de tør å slippe løs følelser. La ham få den tiden. Finn på ting sammen, lær hverandre å kjenne og ikke minst ha 'de gode samtalene' sammen! Ikke mas eller push på ham. La han samtidig få 'kjempe' litt, gutter har ofte jaktinstinktet vel bevart... 8) Og husk å være deg selv, naturlig, søt og god! :wink:

LYKKE TIL!

Plutti

Skrevet

Kanskje han tenker akkurat som deg?

At selv om du innrømmet og ha tenkt på dere to, lå han der hele natten uten at du ga noen signaler i det hele tatt!

Han hadde jo sagt fra at han var redd for å bli avvist, og kanskje var det slik han følte når DU aldri kysset HAN?!

(Det hadde jeg gjordt)

I likestillingens navn, ta intiativet, gi han noen sikre signaler (som gutter forstår), så tiner han nok opp!

Lykke til!

Skrevet

Takk, for svarene!

Men dere tror han er inntresert? :oops:

For gutter pleier da ikke å buse ut med noe sånt uten å mene det?

Da ville han værtfall prøvd å komme ned i buksene mine, hvis han bare ville lure meg.

Og jeg vil poengtere at sån er han absolutt ikke :oops:

Skrevet

Kan godt være at han liker deg veldig godt, men at han må få litt avstand fra disse turbulente forholdene han har vært i, før han involverer seg på nytt.

Det er jo egentlig positivt for deg at han er ferdig med fortiden før han starter på en mulig fremtid med deg?

Jeg ville vært tilstede i livet hans, men ikke presset meg på. Før eller siden vil du forstå hva han vil. Ikke gi opp helt ennå...

Lykke til

Eva :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...