Gå til innhold

Butikkjobb - trives du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor mye tjener du?

Butikkjobber høres så slitsomt ut 😬😬😬😬

Anonymkode: 37c29...044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jobbet i matbutikk i 10år. Godt arbeidsmiljø. Dagene går som regel fort. Men savner av og til en mindre fysisk jobb. Tror nok jeg jobber med noe annet innen 5år.

Anonymkode: 24a7e...482

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har jobbet i matbutikk i 10år. Godt arbeidsmiljø. Dagene går som regel fort. Men savner av og til en mindre fysisk jobb. Tror nok jeg jobber med noe annet innen 5år.

Edit: tjente 480 000 i fjor med overtid. Tror fastlønn er 440 000 lønnstrinn 6, tariff. 

Skrevet

Det er slitsomt. Det verste er at vi må jobbe annenhver helg. Lange vakter. 

Anonymkode: af92d...fc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobbet mye kveld og helg i en periode på 15 år. Min første lønn var 99kr i timen og i den siste lønnsslippen hadde jeg 212 kr i timen. Det er fysisk slitsomt, ihverfall når jeg hadde ansvar for lager og måtte bære esker osv. Kunder har sine krav også. 

Nå jobber jeg på kontor etter jeg tok utdannelse og trives mer med det. 

Anonymkode: 77da6...ac8

Skrevet

Butikksjef,  680 i året. Trives utrolig godt.  Har variert hverdag og et fantastisk team.

Anonymkode: 1592d...532

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Butikksjef,  680 i året. Trives utrolig godt.  Har variert hverdag og et fantastisk team.

680 i året for å være butikksjef? det var jo drit bra!! kan jeg spørre hvilken type butikk?

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

680 i året for å være butikksjef? det var jo drit bra!! kan jeg spørre hvilken type butikk?

Stor skandinavisk kleskjede. 

Skrevet

Første jobb i matubtikk, og 1 mnd. inn. Trives ikke!

Fysisk krevende, kolleger med større stilling enn meg som liker å sjefe over andre, kaste tyngre oppgaver på ferskinger, mye kjeft å få fra kunder om noe ikke er som de forventer i butikken. Ubekveme arbeidstider, jobb annen hver lørdag, ingen natt- eller lørdagstillegg. Føler meg dum og at jeg ikke gjør noe produktivt.

Har 195 kr pr. time.

Anonymkode: 1fad0...33e

Skrevet

Tror det kommer veldig an på arbeidsmiljøet, noe som selvfølgelig varierer. Samme med rutiner og system, hvordan arbeidsoppgaver kan løses i forhold til utfordringer man gjerne har. Et gammeldags og tungvint system gjør at man ikke klarer å møte/hjelpe kundene på riktig måte. 

Jeg jobber i varehus og har gjort mitt for å få ansvarsområder, noe jeg ser på som et must for å trives - slik at det blir mer enn bare en plass du går til for å tjene penger. Kundene kan både forverre og forbedre dagen din, man må bare ha fokus på de som gjør sistnevnte. De er heldigvis i flertall 😊

Har 215 kr timen + tillegg, jobber senvakter + lørdag hver 3.uke. 

Anonymkode: 19335...92c

Skrevet

Trivdes i begynnelsen, stor dagligvarebutikk. Men så gikk det nedover, ble direkte slitsomt med dårlig arbeidsmiljø, fysisk belastning, sure kunder, ansvar uten tid til å gjennomføre osv. Jobber i en mindre butikk nå. Har ingenting i mot å jobbe helg, men hater lange vakter på 9 timer. Lønna er dårlig, men det går rundt.

Anonymkode: cebc8...b16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...