Gå til innhold

Savner dere de dere mistet under korona ekstra i dag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samfunnet åpnet opp igjen. Og jeg skulle ønske jeg kunne gi de jeg mistet under korona en klem! 

Føler noen på det ekstra savnet i dag?

Anonymkode: 0566d...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Savner mamma like mye men skulle ønske hun hadde opplevd gjenåpningen. Ikke gjenåpningen i seg selv men det å kunne leve livet uten restriksjoner; treffe venninnene sine, være samlet med storfamilien, gjøre alt av det man kan kunne gjøre før pandemien til tross for alvorlig sykdom 💜

Anonymkode: 67de6...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min morfar fikk korona og døde våren 2020. Men han var såpass skrøpelig at vi stilte oss spørsmålet "av eller med". Jeg kunne likevel ikke besøke ham på dødsleiet, det plager meg. Tenker litt ekstra på han i dag, pluss andre litt kjipe ting som har skjedd siden nedstengingen. Plutselig er vi her liksom, på "den andre siden". Det føles rart. Det har vært to rare år. 

Anonymkode: 31eb8...765

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart og føltes urettferdig å se politikerne på tv i går feire i finstas. Mistet en frisk og ung onkel til korona. 

Anonymkode: d625f...c58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mamma skulle dra på storbyferie sammen etter gjenåpningen. Det ble dessverre ikke slik. Var på ferie i utlandet for kort tid siden og begynte å gråte da jeg så mor og datter på en fortausrestaurant.

Anonymkode: 67f5b...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...