AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Samfunnet åpnet opp igjen. Og jeg skulle ønske jeg kunne gi de jeg mistet under korona en klem! Føler noen på det ekstra savnet i dag? Anonymkode: 0566d...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Savner mamma like mye men skulle ønske hun hadde opplevd gjenåpningen. Ikke gjenåpningen i seg selv men det å kunne leve livet uten restriksjoner; treffe venninnene sine, være samlet med storfamilien, gjøre alt av det man kan kunne gjøre før pandemien til tross for alvorlig sykdom 💜 Anonymkode: 67de6...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Har ikke mistet noen under korona. Anonymkode: 46f8e...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke mistet noen under korona. Anonymkode: 46f8e...d74 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Del Skrevet 26. september 2021 Min morfar fikk korona og døde våren 2020. Men han var såpass skrøpelig at vi stilte oss spørsmålet "av eller med". Jeg kunne likevel ikke besøke ham på dødsleiet, det plager meg. Tenker litt ekstra på han i dag, pluss andre litt kjipe ting som har skjedd siden nedstengingen. Plutselig er vi her liksom, på "den andre siden". Det føles rart. Det har vært to rare år. Anonymkode: 31eb8...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Del Skrevet 26. september 2021 Det var rart og føltes urettferdig å se politikerne på tv i går feire i finstas. Mistet en frisk og ung onkel til korona. Anonymkode: d625f...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Del Skrevet 28. september 2021 Jeg og mamma skulle dra på storbyferie sammen etter gjenåpningen. Det ble dessverre ikke slik. Var på ferie i utlandet for kort tid siden og begynte å gråte da jeg så mor og datter på en fortausrestaurant. Anonymkode: 67f5b...1f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå