AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Selvom dette er et forum for kvinner, så vil jeg allikevel tillate meg å dele hvordan jeg har det. Jeg er mann og har sittet flere år i fengsel for et dårlig valg jeg tok i min ungdom. Jeg får aap i dag og har gitt opp drømmen om kone og barn. Det er veldig vondt. Anonymkode: f7a8c...18f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Selvom dette er et forum for kvinner, så vil jeg allikevel tillate meg å dele hvordan jeg har det. Jeg er mann og har sittet flere år i fengsel for et dårlig valg jeg tok i min ungdom. Jeg får aap i dag og har gitt opp drømmen om kone og barn. Det er veldig vondt. Anonymkode: f7a8c...18f Hvor gammel er du og hva satt du inne for? Anonymkode: d8949...e5e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Hva satt du inne for? Anonymkode: 9ce34...bee
Bruglen Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Selv om ikke alt kan repareres kan livet ditt bli bedre. Du kan ha et godt liv uten kone og barn. Håper det er masse glede i vente for deg! 8
Maestro Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Man kan ha et godt liv uten familie. ❤️ 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Jeg kjenner flere menn som har gjort noe dumt i sin ungdom, tatt sin straff og gått videre i livet med kone og barn. så lenge du ikke er pedofil eller overgrepsdømt, så kan det meste aksepteres om man har tatt sin straff. Anonymkode: 47647...0c1 10
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner flere menn som har gjort noe dumt i sin ungdom, tatt sin straff og gått videre i livet med kone og barn. så lenge du ikke er pedofil eller overgrepsdømt, så kan det meste aksepteres om man har tatt sin straff. Anonymkode: 47647...0c1 Mange pedofile og ovovergrepsdømte får også familie. Kvinner elsker kriminelle, spesielt kvinner som har issues. Tror ts kan få en hot men crazy ass bitch Anonymkode: 032be...67b 2
Miranda Bailey Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 Om du oppriktig ønsker kone og barn så må du absolutt ikke gi opp. Nå vet jeg ikke hva du satt inne for, men med mindre det var voldtekt eller drap (eller noe i den gaten) så vil jeg tro de fleste er i stand til å forstå og tilgi tidligere feiltagelser. Ingen er perfekte. Jobb med deg selv. Prøv å dyrke hobbyer og interesser. Fyll dagene dine med meningsfulle ting, så vil du finne utav det etterhvert. 7
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 Kjenner to damer som har vært sammen med menn som har en fortid. Kjærlighet har ingen grenser når man først blir glad i noen. Og nei, dette er ikke crazy damer med issues. Handlet om timing, og at de rakk å bli kjent med vedkommende før fortiden ble brakt på bane. Du høres jo ut som at du faktisk angrer på det du har gjort også, så her tror jeg flesteparten av de du møter vil tenke at du ikke lenger er den du var den gang. Anonymkode: 0bf48...3d6 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Miranda Bailey skrev (3 minutter siden): Om du oppriktig ønsker kone og barn så må du absolutt ikke gi opp. Nå vet jeg ikke hva du satt inne for, men med mindre det var voldtekt eller drap (eller noe i den gaten) så vil jeg tro de fleste er i stand til å forstå og tilgi tidligere feiltagelser. Ingen er perfekte. Jobb med deg selv. Prøv å dyrke hobbyer og interesser. Fyll dagene dine med meningsfulle ting, så vil du finne utav det etterhvert. Selv seriedrapsmenn får mange frierbrev i posten i fengselet. Vi kvinner elsker visst menn vi kan redde 🙊 Anonymkode: f9829...c20 3
Miranda Bailey Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selv seriedrapsmenn får mange frierbrev i posten i fengselet. Vi kvinner elsker visst menn vi kan redde 🙊 Anonymkode: f9829...c20 Joda, du sier noe der. 😅 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Siden du har sittet mange år pga noe i ungdommen så regner jeg med at du enten er i 30åra eller var drapsdømt og derfor i 40 åra? Uansett er ikke det en «dødsdømt» alder. Bruk aap aktivt for å få deg en jobb. Bruk ettervernet, gå til fontenehus eller lignende steder. Knytt kontakter som er positive for deg. Og kom deg på Tinder! (Ikke vær for utleverende med en gang. Du må få pult litt for å komme deg inn i gamer igjen.) Anonymkode: c330f...6fc 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Kriminelle får damer lettest. Anonymkode: a16e0...3c0
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Få deg utdanning, så kommer resten. Anonymkode: 5b474...efa 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #15 Skrevet 26. september 2021 Enkelte valg får større konsekvenser enn man hadde sett for seg Anonymkode: 726f5...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selvom dette er et forum for kvinner, så vil jeg allikevel tillate meg å dele hvordan jeg har det. Jeg er mann og har sittet flere år i fengsel for et dårlig valg jeg tok i min ungdom. Jeg får aap i dag og har gitt opp drømmen om kone og barn. Det er veldig vondt. Anonymkode: f7a8c...18f Bekymre deg ikke. Kjenner en som har sittet inne i mange år og er ufør. Likevel står damene i kø for å få et seriøst forhold til han. Viktigste er godt humør og optimisme tenker jeg, noe denne karen har i massevis. Han er selvsagt snill med damene. Husk det; ingen liker surpeiser og sutrekopper. Anonymkode: 6b487...3f4 3
Luckiness Skrevet 26. september 2021 #17 Skrevet 26. september 2021 Du kan absolutt komme til en bedre del av livet selv om du har vært innsatt, per nå ikke har familie og føler at livet er ødelagt. Husk at du er du. Du er ikke den tidligere innsatte selv om dette vil ha påvirket deg. Har du fått tilbud om ettervern? Ta isåfall i mot dette tilbudet. Eller etterspør det. https://tilbakeføring.no Anbefaler deg også til å starte på en hobby. Eller melde deg som frivillig til noe frivillig arbeid som du støtter og kan trives med. Her vil du komme i kontakt med andre, det kan bidra til å skape nettverk og være positivt for det sosiale. Eneste som kan være en utfordring er hvis det kreves plettfri vandel, men dette er vel stort sett ved arbeid for barn og unge. Jeg vet at Røde Kors har ulike tilbud og her får en også kurs rettet mot de ulike tilbudene. Fordel å ha på en cv til senere bruk også Jeg tror det er viktig at du føler deg bedre med deg selv før du feks starter med dating. At du ikke er for preget av din fortid og usikkerhet om din fremtid. Da kan det både være krevende for deg og andre å bli kjent og se fremover. Ellers så er det jo bare å kjøre på med Tinder. Du velger selvsagt hvor åpen du er, men så lenge dette her preger deg og det sikkert vil komme frem før eller siden, så er det like greit å ta det opp tidlig. Da får du også luket ut de som likevel ikke skulle vært interessert. Og husk at om noen skulle virke interessert i deg, men trekke seg unna når de får vite om fortiden din, så er det nok mer den usikkerheten/det «skumle» med fortiden din enn deg selv de trekker seg unna. Det viktigste er at du treffer noen som er oppriktig interessert i deg uavhengig av fortid elle ei. Ta deg tid 7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #18 Skrevet 26. september 2021 Jeg hadde aldri involvert meg med en tidligere fengselsfugl. Det hjelper ikke å skylde på dumt valg i ungdommen for du visste hva som var rett og galt. Anonymkode: e79c4...705 6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #19 Skrevet 26. september 2021 Min veninne fyllekjørte som 25 åring og havnet i fengsel. Nå har hun mann og barn og har nylig studert ferdig en bachelor som 39 åring. Hvorfor er du på aap? Ta ansvar for livet ditt, og skap forandringer. Anonymkode: d95f1...3ca 4
Luckiness Skrevet 26. september 2021 #20 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min veninne fyllekjørte som 25 åring og havnet i fengsel. Nå har hun mann og barn og har nylig studert ferdig en bachelor som 39 åring. Hvorfor er du på aap? Ta ansvar for livet ditt, og skap forandringer. Anonymkode: d95f1...3ca Synes han allerede tar ansvar med å dele noe som er utfordrende i livet jeg. Hjelper lite når du skal snakke han ned. La han få litt tid på seg. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå