trippetrapp Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Dette er mitt andre innlegg. Kommentarene jeg fikk på første innlegget var lite hyggelige. Hvis alle blir mottatt sånn så må dette være et utdøende forum. Hvordan tar du imot nye brukere?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Skrevet 26. september 2021 Saklige brukere med interessante tråder får positiv oppmerksomhet, mens brukere som er helt på bærtur får negativ oppmerksomhet, helt uavhengig av om de er ny eller ikke. Anonymkode: ae81d...7d0 8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 trippetrapp skrev (11 timer siden): Dette er mitt andre innlegg. Kommentarene jeg fikk på første innlegget var lite hyggelige. Hvis alle blir mottatt sånn så må dette være et utdøende forum. Hvordan tar du imot nye brukere? Du er jo ikke ny bruker på forumet, det er bare brukernavnet ditt som er nytt. Anonymkode: 3d643...539 11
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Supermegleren? Anonymkode: 6c3c1...50f 4
Mezzosoprena Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 trippetrapp skrev (13 timer siden): Dette er mitt andre innlegg. Kommentarene jeg fikk på første innlegget var lite hyggelige. Hvis alle blir mottatt sånn så må dette være et utdøende forum. Hvordan tar du imot nye brukere? Selvfølgelig var kommentarene på ditt første innlegg "lite hyggelige" - du overvåker jo samboeren din! 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Det kommer helt an på hvordan de oppfører seg
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #8 Skrevet 26. september 2021 Det er ikke noe rart når alle skjønner at du troller for å provosere. Anonymkode: 6d52a...f06 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Skrevet 26. september 2021 Vi er ikke hyggelige mot stygge troll som bare lager nye brukere for å provosere! Anonymkode: 5f4bc...ef5 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Skrevet 26. september 2021 14 hours ago, trippetrapp said: Dette er mitt andre innlegg. Kommentarene jeg fikk på første innlegget var lite hyggelige. Hvis alle blir mottatt sånn så må dette være et utdøende forum. Hvordan tar du imot nye brukere? Tar ikke imot nye brukere på noe spesiell måte. Og KG er langt fra utdøende, i den grad man kan si det om et tradisjonelt forum som dette. Det er vel Norges største og mest aktive, med solid margin. Anonymkode: 6437b...0b9
Hedda-78 Skrevet 26. september 2021 #11 Skrevet 26. september 2021 Jeg følger ikke med på hvem som er nye og hvem som er gamle. Jeg husker ikke nick. Jeg svarer på tråder helt uavhengig av hvem brukeren er. Jeg aner ikke om jeg har svart på den første tråden din. Noen tråder husker jeg bedre enn andre, eller jeg blir mer engasjert i noen tråder,da kan jeg kanskje kjenne igjen hvem jeg har diskutert med. En dag eller to, så er det glemt. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Skrevet 26. september 2021 Jeg behandler alle likt. Men følgende kjennetegner mange nye brukere, inkludert dine: 1) går hardt ut, uten å forstå etiketten her inne. 2) kritiserer gjerne AB funksjonen solid 3) går på en smell der de har vært så direkte at forumlivet ikke finnes behagelig lengre 4) sletter bruker eller blir blokkert av mod 5) lager ny bruker Anonymkode: 0d92a...91e 1
minister-mio Skrevet 26. september 2021 #13 Skrevet 26. september 2021 Når jeg leser innlegg aner jeg ikke om brukeren er ny eller ikke.
Gjest HegeMarie Skrevet 26. september 2021 #14 Skrevet 26. september 2021 Jeg pleier å svare dersom jeg har noe å bidra med i en tråd, uten å sjekke om trådstarter er ny medlem eller ikke. Det er ganske irrelevant for meg. Regner med at moderatorer luker ut upassende kommentarer, og de som likevel føler seg dårlig mottatt kan jo prøve seg i andre fora.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå