AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Hva er ditt beste tips til visning? Hvilke små grep kan jeg gjøre for å få boligen til å fremstå best mulig på bilder for å lokke folk på visning? Vaske og å ha det rent/ryddig er notert. -Hva bør jeg ha på kjøkkenbenken? -hvilke blomster i vase på spisebordet? Tulipaner eller noe annet? -tips til er opp seng med sengeteppe? -skal det være dorull på badet eller tas bort? Ser mange tar den bort. -bokhyller: skal de tømmes for bøker, skal de sorteres etter farge, skal de settes bakfrem? Anonymkode: 2382d...388
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Ville ryddet kjøkkenbenken for det meste unødvendige. Ta bort kjøkkenmaskiner, kaffetrakter o.l. Liljer er alltid safe. Kjøp de et par dager i forvegen slik at de rekker å springe ut. Hadde brukt hotellputer, samt vanlige hodeputer. Legg dynene flatt på tvers med sengeteppe over. Dorullen pleier å taes bort. Ta også bort dokost o.l. før bilder taes. Rydd i bokhyllene, slik at det ikke ser ut som om du har plassmangel. Gjelder også kjøkkenskap, klesskap osv. Anonymkode: 38c01...0b3 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #3 Skrevet 27. september 2021 Da vi skulle selge barndomshjemmet mitt, fikk vi beskjed om å fjerne så mye pynt og bilder som mulig, mange tenker at de skal vise sin stil frem på bilder, men dette er bare forstyrrende for eventuelle kjøpere. Grønne planter er alltid en innertier til dekor dersom det ser tomt ut et sted du har fjernet mye. Vi fikk også beskjed om å kjøpe inn lime til å ha i en pen skål og urteplanter til å ha på benken da dette ser rent ut. Og også fjerne koppehåndkle fra komfyr, da dette skjuler fremfor å se ryddig ut. Masse lykke til! Anonymkode: 621a9...6f9 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #4 Skrevet 27. september 2021 liljer er ikke safe. masse folk osm er allergiske, og da risikerer man at dette er det eneste de tenker på Anonymkode: 0d26a...002 3
Palmetreet Skrevet 27. september 2021 #5 Skrevet 27. september 2021 Da jeg hadde visning så ryddet jeg alle benker helt rene. Ikke noe såpe, zalo eller noe. Så folk skal se benken de faktisk kjøper + at det virker som det er større plass. Ellers rent så klart, og hjemmekoselig. Pynte med litt tepper, fine lys, osv. Men IKKE duftlys. Hver gang jeg er på visning og noen har smelt på en del duftlys blir jeg mistenksom. Jeg vil kjenne huslukten, ikke duftlys. Og tenker de prøver å skjule noe. Det jeg ser etter på visning er hovedsaklig at det meste er på stell. Ser om det er noe hull i veggene, skader på gulv, osv. Var på visning i et stort hus i fjor, og der lå det døde fluer i vinduskarmen. Spindelvev i taket. Det gir et dårlig inntrykk. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Skrevet 27. september 2021 Rydd vekk alt du kan på kjøkkenbenken, kjøper vil se dette blankt. Du trenger ikke gjøre noe spesielt med sengen, bare re pent opp. Fjern alt av personlige bilder av familie og venner, og småpell som ligger rundt forbi. Fjern mer enn du tror, husk at kjøper skal klare å se for seg sine egne ting der. Husk å rydde godt i skuffer og skap, folk kikker inni. Spesielt på kjøkken (kjøleskap, ovn, søppelløsninger) og bad, og gjerne på soverom også for å se hvordan garderoben er. Hvis det er fullt av rot eller skittent gir det et veldig dårlig inntrykk. Vask vinduer, sørg for at det ikke er spindelvev rundt forbi, vask dører og karmer. Bokhyller - ikke ha de overfulle. Vi fjernet faktisk to bokhyller før vi tok bilder, de tar mer plass enn du tror og det var greit å starte å pakke. Du trenger ikke snu ryggen til, eller fargekategorisere. Folk bryr seg om rommet, ikke bøkene dine du vil først og fremst at boligen skal fremstå ren og stor og luftig. Anonymkode: 5163c...42b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå