Lolllll Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Fra kl 16 i dag kan alle gruppeklemme, alle utesteder og arrangementer er fullt åpne. Ingen anbefalinger om avstand eller begrense seg. https://www.vgtv.no/225655?jwsource=cl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 På tide , folk må leve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 Lolllll skrev (Akkurat nå): Fra kl 16 i dag kan alle gruppeklemme, alle utesteder og arrangementer er fullt åpne. Ingen anbefalinger om avstand eller begrense seg. https://www.vgtv.no/225655?jwsource=cl Nordmenn i et nøtteskall. Litt flaut egentlig 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolllll Skrevet 25. september 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym373 skrev (Akkurat nå): På tide , folk må leve igjen. Noe absurd, kontrastene? Fra frykt og skremsel i avisen, til plutselig fronting om folkefest og så mye nærkontakt. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #5 Del Skrevet 25. september 2021 Poppeloppane skrev (1 minutt siden): Nordmenn i et nøtteskall. Litt flaut egentlig Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 25. september 2021 #6 Del Skrevet 25. september 2021 Nja, jeg er skeptisk, er spent på hvordan smittetallene blir om et par dagen men sånn utenom det så betyr dette ingenting for min del. Men de yngre er nok glad for å kunne feste uten gnål igjen. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym373 Skrevet 25. september 2021 #7 Del Skrevet 25. september 2021 Lolllll skrev (Akkurat nå): Noe absurd, kontrastene? Fra frykt og skremsel i avisen, til plutselig fronting om folkefest og så mye nærkontakt. Ja nå kan viruset gå sin gang. Mange av oss er vaksinerte, bra jobbet alle sammen!👍🏻💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Novellemonster Skrevet 25. september 2021 #8 Del Skrevet 25. september 2021 Herlig 😍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus1986 Skrevet 25. september 2021 #9 Del Skrevet 25. september 2021 2 minutter siden, Anonym373 said: På tide , folk må leve igjen. Absolutt. Det er mange potensielle vennskap og starten på kjærlighetsforhold som går tapt, om alle utesteder skal holdes stengt eller begrenses med kohorter og avstand. Begge deler er svært viktig for folks psykiske helse.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 25. september 2021 #10 Del Skrevet 25. september 2021 Anonym373 skrev (3 minutter siden): Hva mener du? Typisk nordmenn dette, det er flaut. Ville vært litt mer klasse å nyte middag og noen glass vin på resturant. Men neida, nå skal det drikkes, kastes opp og Gud vet hva mer Kun fordi media har hauset dette opp som en slags frigjøringsdag. Det er virkelig pinlig. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 25. september 2021 #11 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg er egentlig mest spent på å se om dette påvirker smittetallene for seksuelt overførbare sykdommer. Tipper det blir en markant økning etter denne lørdagen.😅 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 25. september 2021 #12 Del Skrevet 25. september 2021 Anonymus1986 skrev (5 minutter siden): Absolutt. Det er mange potensielle vennskap og starten på kjærlighetsforhold som går tapt, om alle utesteder skal holdes stengt eller begrenses med kohorter og avstand. Begge deler er svært viktig for folks psykiske Fyll er bra for psykisk helse😂 dagens.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 25. september 2021 #13 Del Skrevet 25. september 2021 Avisoverskriftene nå ser ikke helt bra ut. Folk mister jo hodet helt, noen kommer til å bli skadet. SÅ nedstengt har det da ikke vært at man trenger oppføre seg som kyr under vårslippet. Takk gud at jeg ikke er på jobb denne helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oliviero Skrevet 25. september 2021 #14 Del Skrevet 25. september 2021 Folk som besvimer i kø utenfor utesteder i Trondheim, anslagsvis 2500 pers som står utenfor ETT utested… Glad jeg er ferdig med festloppene i blodet for 20 år siden 😅 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajajane Skrevet 25. september 2021 #15 Del Skrevet 25. september 2021 Etter å ha tittet innom avisene har jeg kun en ting å si, jeg er flau!! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymus1986 Skrevet 25. september 2021 #16 Del Skrevet 25. september 2021 3 minutter siden, Poppeloppane said: Fyll er bra for psykisk helse😂 dagens.. Alkohol har en sosial funksjon, og hjelper mange med å bli modigere og bli mer pratsomme. Dessuten er det på byn eller fest voksne har anledning til å samles for og bli mer kjent. Så jo, disse mulighetene er svært viktige for manges psykiske helse og lykke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 25. september 2021 #17 Del Skrevet 25. september 2021 Tamsi skrev (Akkurat nå): Avisoverskriftene nå ser ikke helt bra ut. Folk mister jo hodet helt, noen kommer til å bli skadet. SÅ nedstengt har det da ikke vært at man trenger oppføre seg som kyr under vårslippet. Takk gud at jeg ikke er på jobb denne helga. Tenner et lys for politiet, legevakta, dørvaktene og bartenderne i kveld🤪 God vakt liksom! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 25. september 2021 #18 Del Skrevet 25. september 2021 Poppeloppane skrev (Akkurat nå): Tenner et lys for politiet, legevakta, dørvaktene og bartenderne i kveld🤪 God vakt liksom! 24 timers varsel liksom. Ser ut som de helst burde vært tredobbelt bemannet over hele linja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mooza Skrevet 25. september 2021 #19 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg synes dette ble litt idiotisk, Hva er vitsen med dette? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 25. september 2021 #20 Del Skrevet 25. september 2021 (endret) Galskap! 😅 Blir helt matt og målløs.. Topplue skrev (12 minutter siden): Jeg er egentlig mest spent på å se om dette påvirker smittetallene for seksuelt overførbare sykdommer. Tipper det blir en markant økning etter denne lørdagen.😅 Ja nå bærer vi rett inn i århundrets klamydiaepidemi. Og nye vaksiner. 😎👍 Endret 25. september 2021 av Ctrl 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg