Gå til innhold

Folkefesten som startet i dag. Hva synes dere?

Lolllll

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym373 skrev (Akkurat nå):

På tide , folk må leve igjen.

Noe absurd, kontrastene? 

Fra frykt og skremsel i avisen, til plutselig fronting om folkefest og så mye nærkontakt. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er skeptisk, er spent på hvordan smittetallene blir om et par dagen men sånn utenom det så betyr dette ingenting for min del. Men de yngre er nok glad for å kunne feste uten gnål igjen.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonym373
Lolllll skrev (Akkurat nå):

Noe absurd, kontrastene? 

Fra frykt og skremsel i avisen, til plutselig fronting om folkefest og så mye nærkontakt. 

Ja nå kan viruset gå sin gang. Mange av oss er vaksinerte, bra jobbet alle sammen!👍🏻💪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym373 said:

På tide , folk må leve igjen.

Absolutt. Det er mange potensielle vennskap og starten på kjærlighetsforhold som går tapt, om alle utesteder skal holdes stengt eller begrenses med kohorter og avstand.

Begge deler er svært viktig for folks psykiske helse..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym373 skrev (3 minutter siden):

Hva mener du?

Typisk nordmenn dette, det er flaut.

Ville vært litt mer klasse å nyte middag og noen glass vin på resturant. Men neida, nå skal det drikkes, kastes opp og Gud vet hva mer :) Kun fordi media har hauset dette opp som en slags frigjøringsdag. Det er virkelig pinlig. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig mest spent på å se om dette påvirker smittetallene for seksuelt overførbare sykdommer. Tipper det blir en markant økning etter denne lørdagen.😅

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus1986 skrev (5 minutter siden):

Absolutt. Det er mange potensielle vennskap og starten på kjærlighetsforhold som går tapt, om alle utesteder skal holdes stengt eller begrenses med kohorter og avstand.

Begge deler er svært viktig for folks psykiske 

Fyll er bra for psykisk helse😂 dagens.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avisoverskriftene nå ser ikke helt bra ut. Folk mister jo hodet helt, noen kommer til å bli skadet. SÅ nedstengt har det da ikke vært at man trenger oppføre seg som kyr under vårslippet.

Takk gud at jeg ikke er på jobb denne helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som besvimer i kø utenfor utesteder i Trondheim, anslagsvis 2500 pers som står utenfor ETT utested… Glad jeg er ferdig med festloppene i blodet for 20 år siden 😅

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Poppeloppane said:

Fyll er bra for psykisk helse😂 dagens.. 

Alkohol har en sosial funksjon, og hjelper mange med å bli modigere og bli mer pratsomme.

Dessuten er det på byn eller fest voksne har anledning til å samles for og bli mer kjent.

Så jo, disse mulighetene er svært viktige for manges psykiske helse og lykke.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tamsi skrev (Akkurat nå):

Avisoverskriftene nå ser ikke helt bra ut. Folk mister jo hodet helt, noen kommer til å bli skadet. SÅ nedstengt har det da ikke vært at man trenger oppføre seg som kyr under vårslippet.

Takk gud at jeg ikke er på jobb denne helga.

Tenner et lys for politiet, legevakta, dørvaktene og bartenderne i kveld🤪 God vakt liksom!

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (Akkurat nå):

Tenner et lys for politiet, legevakta, dørvaktene og bartenderne i kveld🤪 God vakt liksom!

24 timers varsel liksom. Ser ut som de helst burde vært tredobbelt bemannet over hele linja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galskap! 😅 Blir helt matt og målløs.. 

Topplue skrev (12 minutter siden):

Jeg er egentlig mest spent på å se om dette påvirker smittetallene for seksuelt overførbare sykdommer. Tipper det blir en markant økning etter denne lørdagen.😅

Ja nå bærer vi rett inn i århundrets klamydiaepidemi. Og nye vaksiner. 😎👍 

Endret av Ctrl
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...