AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Har datet en i ca 4mnd nå. Vi har møtes jevnlig og har hatt det koselig. Siste helg spurte jeg han ut på en date og han svarte med at han va opptatt, men at vi kunne ta det en annen dag. Det har nå gått 1 uke uten et en lyd ifra han, ikke en tilfeldig snap engang. Jeg har allerede slått meg til ro med at han har mistet interessen og er ok med det, selv om jeg er litt lei meg. Lurte da på om jeg burde ta kontakt og spør hva han tenker eller la vare? Anonymkode: beed3...926
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Du vil ikke ha en som klarer å ghoste noen på den måten. Drit i ham og ikke se deg tilbake. Anonymkode: c9b64...ddc 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har datet en i ca 4mnd nå. Vi har møtes jevnlig og har hatt det koselig. Siste helg spurte jeg han ut på en date og han svarte med at han va opptatt, men at vi kunne ta det en annen dag. Det har nå gått 1 uke uten et en lyd ifra han, ikke en tilfeldig snap engang. Jeg har allerede slått meg til ro med at han har mistet interessen og er ok med det, selv om jeg er litt lei meg. Lurte da på om jeg burde ta kontakt og spør hva han tenker eller la vare? Anonymkode: beed3...926 Tror nok ikke det er liv laga her desverre. Anonymkode: a7ce8...dcf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Av erfaring hadde jeg tatt kontakt og bare fått alt på det rene. Det er kjipt å aldri få vite hvorfor han ikke tok mer kontakt, men så overtenker jeg lett, da. Gjør det som føles riktig for deg. Har du lyst til å spørre ham, så gjør det. Har du ikke lyst og ikke føler at du trenger noe svar, så ikke gjør det. Anonymkode: 4e566...d33
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Idiot er han uansett som bare ghoster etter 4 mnd. Det er umodent. Anonymkode: 4e566...d33
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Greit å ta kontakt og finne ut av det. Skulle han igjen ikke svare, så er det også et svar. Anonymkode: 82bf5...f43
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Skrevet 26. september 2021 Han kommer nok tilbake etterhvert ;). Og det er egentlig det du bør finne ut av, hvordan du forholder deg til ham da. Har møtt noen slike jeg og. De vil bare ha oppmerksomhet og sex. Anonymkode: 6135a...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå