AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Heisann, etter at jeg gikk inn i uke 35 er det ikke lenger noen spark på den måten som det har vært hittil når det har vært god plass i magen. Må legge hånda på magen om jeg skal kjenne bevegelser nå og kjenner ikke lenger barnet ila. dagen sånn uten videre (må faktisk stoppe opp for å kjenne etter nå, fordi det er mindre plass antar jeg). Dette er vel ganske vanlig endring mot slutten? Bevegelsene har endrer form, det krever mer konsentrasjon fra meg for å kjenne at det er aktivitet. Hvis jeg står på alle fire (liker å «ligge» litt sånn av og til) så kjenner jeg at det romsteres godt der inne. Er ikke urolig, men tar av og til litt tid før jeg kjenner noe. Flere som husker at det var slik i de siste ukene? (er ikke mindre liv i den forstand, så trenger ikke å rope «ring føden!!!» altså, bor 3 timer unna sykehuset så dit drar vi kun om vi er bekymret) Anonymkode: a2cea...42f
Niny Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Mot slutten er det vanlig at de slutter å sparke og heller vrir og åler seg pga plass. De begynner gjerne å legge seg mer tilrette også og da kjenner du de på en annen måte. Er selv 35 uker og har i flere uker bare kjent ålinger istedenfor spark 😊 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Jeg fikk endret bevegelsesmønster sent i graviditeten, og da jeg fortalte dette til jordmor på kontroll unike 36 viste det seg at ungen hadde snudd seg til seteleie. Kanskje det er det som har skjedd? Anonymkode: 9353d...860
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #4 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg fikk endret bevegelsesmønster sent i graviditeten, og da jeg fortalte dette til jordmor på kontroll unike 36 viste det seg at ungen hadde snudd seg til seteleie. Kanskje det er det som har skjedd? Anonymkode: 9353d...860 Tror ikke det 🙂 Kjenner bevegelsene innover i magen, og kjenner hele overkroppen som før. Med rumpa som tuter opp øverst på magen, og bare små bevegelser ned mot bekkenet (hendene) Anonymkode: a2cea...42f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Skrevet 26. september 2021 Niny skrev (11 timer siden): Mot slutten er det vanlig at de slutter å sparke og heller vrir og åler seg pga plass. De begynner gjerne å legge seg mer tilrette også og da kjenner du de på en annen måte. Er selv 35 uker og har i flere uker bare kjent ålinger istedenfor spark 😊 Takk for svar! Da er jeg nok inne på noe. Anonymkode: a2cea...42f
Gjest 123 eller noe Skrevet 26. september 2021 #6 Skrevet 26. september 2021 Ja det går fra dunkesparking til kaving 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå