Gå til innhold

Hva synes dere om analsex og andre rumpe-ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ominous skrev (På 25.9.2021 den 22.01):

Jeg synes det er pirrende, spennende og deilig. Ikke hver gang, men innimellom. Jeg synes ikke det er ekkelt heller. Er ikke så prippen når jeg bare er kåt nok😅

Folk som synes analsex er så ekkelt, går glipp av veldig mye.

Anonymkode: d282a...02c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kvinner kan stimuleres analt på det som kalles A-punktet, det ligger mot forsiden og inn mot skjeden. Dette området deler mange nervetråder med G-punktet, men kan gi annerledes orgasmer.

https://www.womenshealthmag.com/sex-and-love/a21532489/anal-orgasm/

49E80877-4B7D-4866-ABA8-5D7A1E7DF075.png

Takk for plansjen, men du får ikke en million😂

Jo jeg var klar over A-punktet, men jeg syntes bare det var umulig å stimulere G-punktet gjennom analen... Ja, uten det A-punktet hadde vel ingen kvinne hatt gleden av det heller. Det finnes jo så mange bokstaver av punkter i vaginaen, at man kan bli svimmel...

Skrevet
Bamseklemmer skrev (4 minutter siden):

Takk for plansjen, men du får ikke en million😂

Jo jeg var klar over A-punktet, men jeg syntes bare det var umulig å stimulere G-punktet gjennom analen... Ja, uten det A-punktet hadde vel ingen kvinne hatt gleden av det heller. Det finnes jo så mange bokstaver av punkter i vaginaen, at man kan bli svimmel...

Det er helt sant. Men jeg tror ikke all erotisk nytelse kommer fra spesifikke punkt.

Både menn og kvinner kan nyte strekkingen av ringmuskelen idet en penis eller dildo penetrerer rumpa, samt selve rektalutvidelsen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er helt sant. Men jeg tror ikke all erotisk nytelse kommer fra spesifikke punkt.

Både menn og kvinner kan nyte strekkingen av ringmuskelen idet en penis eller dildo penetrerer rumpa, samt selve rektalutvidelsen.

Det er også sant, det ligger utrolig mye stimuli i lukkemuskelen. Vi menn er noen enkle skapninger, vi trenger knapt at skinnet flyttes over kukhodet. Da er det jo frenulumet (strengen under hodet) som er vårt punkt, men også prostatastimuleringen da.

All erotisk nytelse kommer ikke fra et bestemt punkt nei, det tror jeg også på. Det er så mye vi reagerer på som gjør at vi får orgasme. Det eneste jeg er nøye med, er å bruke alle metoder som gir positiv deilig stimuli til hjernen. Det er jo det berømte lykkerus-begeret i hodet som tømmes når orgasmen inntreffer...

Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 minutter siden):

Det er også sant, det ligger utrolig mye stimuli i lukkemuskelen. Vi menn er noen enkle skapninger, vi trenger knapt at skinnet flyttes over kukhodet. Da er det jo frenulumet (strengen under hodet) som er vårt punkt, men også prostatastimuleringen da.

All erotisk nytelse kommer ikke fra et bestemt punkt nei, det tror jeg også på. Det er så mye vi reagerer på som gjør at vi får orgasme. Det eneste jeg er nøye med, er å bruke alle metoder som gir positiv deilig stimuli til hjernen. Det er jo det berømte lykkerus-begeret i hodet som tømmes når orgasmen inntreffer...

Enig med deg. Jeg synes det er viktig å oppsøke informasjon om seksualitet, men noe av den kan være litt vel rigid i sine forklaringer.

Jeg tror nok mye av det unike og spesielle ved analsex er at området normalt er så lukket og utilgjengelig og privat. Nettopp tanken på å bli strukket ut der gir dermed en blanding av frykt og forventning som bidrar mye til tenningen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Enig med deg. Jeg synes det er viktig å oppsøke informasjon om seksualitet, men noe av den kan være litt vel rigid i sine forklaringer.

Jeg tror nok mye av det unike og spesielle ved analsex er at området normalt er så lukket og utilgjengelig og privat. Nettopp tanken på å bli strukket ut der gir dermed en blanding av frykt og forventning som bidrar mye til tenningen.

Du verden så enig vi ble da🤗 Ivrigheten min er nok for at jeg har en fantasi om å prøve det, så jeg er nok avslørt... Å jo jeg har hatt analt med en kvinne fra før, men det var på en tid jeg ikke hadde så stor forståelse på dette. Det er nok i nyere tid det har blitt mere akseptabelt, det er bare det at jeg har sperrer pga overgrep i ung alder. Men fantasien med å knulle og bli knullet av en kvinne sitter høyt på ønskelista. Men først vil jeg prøve meg frem med prostatastimuli alene først, tror ikke det blir vanskelig å finne en kvinne som vil i disse dager... 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (47 minutter siden):

Du verden så enig vi ble da🤗 Ivrigheten min er nok for at jeg har en fantasi om å prøve det, så jeg er nok avslørt... Å jo jeg har hatt analt med en kvinne fra før, men det var på en tid jeg ikke hadde så stor forståelse på dette. Det er nok i nyere tid det har blitt mere akseptabelt, det er bare det at jeg har sperrer pga overgrep i ung alder. Men fantasien med å knulle og bli knullet av en kvinne sitter høyt på ønskelista. Men først vil jeg prøve meg frem med prostatastimuli alene først, tror ikke det blir vanskelig å finne en kvinne som vil i disse dager... 

Du må prøve ut dine fantasier 😊 Tror mulighetene til å få testet det er gode.

Mine egne erfaringer har i alle fall vært kjempegode, både alene og med kjæreste, passivt og aktivt. Jeg begynte å prøve ut leketøy og lignebde i 18-årsalderen, lett å bli litt «hektet» på den gode følelsen. 

Hva slags overgrep ble du utsatt for? 😣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du må prøve ut dine fantasier 😊 Tror mulighetene til å få testet det er gode.

Mine egne erfaringer har i alle fall vært kjempegode, både alene og med kjæreste, passivt og aktivt. Jeg begynte å prøve ut leketøy og lignebde i 18-årsalderen, lett å bli litt «hektet» på den gode følelsen. 

Hva slags overgrep ble du utsatt for? 😣

Pirrende nok å bare tenke på det... må nok få det til i løpet av året🤭

Overgrep ja.. jeg var bare 6 år da en mann utnyttet meg. Han knullet meg mellom lårene, og jeg måtte ronke han 30-40 ganger. Han truet meg meg juling hvis jeg sa ifra, så jeg turte aldri å gjøre det. Det går bra med meg nå da, for han fikk skikkelig juling av meg når jeg ble større. Han havnet på sykehus🤐

Skrevet
Bamseklemmer skrev (28 minutter siden):

Pirrende nok å bare tenke på det... må nok få det til i løpet av året🤭

Overgrep ja.. jeg var bare 6 år da en mann utnyttet meg. Han knullet meg mellom lårene, og jeg måtte ronke han 30-40 ganger. Han truet meg meg juling hvis jeg sa ifra, så jeg turte aldri å gjøre det. Det går bra med meg nå da, for han fikk skikkelig juling av meg når jeg ble større. Han havnet på sykehus🤐

Gjør det. Utrolig mye spennende leketøy å prøve ut.

Det hørtes virkelig fælt ut 😢 Godt du fikk tatt hevn, men skjønner det blir et varig traume å ta med seg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes at folk må få gjøre hva de måtte ønske. Men for min egen del, så er det et skille mellom 'inn-hull' og 'ut-hull', for å si det slik, der intet tillates innpass i 'ut-hull', hvilket vil si bakenden ;)

Skrevet
draug 75 skrev (5 timer siden):

Jeg har en greie for kvinneromper, inkludert selveste rompehullet.

Det er bare å innrømme det, ei dame som er sexy, har et deilig (delikat) rompehull og hvis hun ikke har det, så er hun ikke sexy. Sånner det, jeg kan bli forhekset av det.

Og derav følger det at jeg liker å kose med og pule i kvinneromper. 

Heter du jens? 

Anonymkode: b8ceb...5d0

Skrevet

Hæslig, brekker meg nesten bare ved tanken.

~ mann

Anonymkode: 84815...fb3

Skrevet
Gry H. skrev (4 timer siden):

Jeg syntes at folk må få gjøre hva de måtte ønske. Men for min egen del, så er det et skille mellom 'inn-hull' og 'ut-hull', for å si det slik, der intet tillates innpass i 'ut-hull', hvilket vil si bakenden ;)

Det var da et rigid skille.

Skrevet

Med eksen var jeg aldri noe fan av det. Kunne like å bruke relativt små butplugs, men ikke noe mer. Med kjæresten min nå praktiserer vi mye analt. Både analsex, fingring, fisting og slikking. Jeg både fingrer og slikker ham også. Vi nyter det veldig begge to.

Anonymkode: 069d4...fac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Med eksen var jeg aldri noe fan av det. Kunne like å bruke relativt små butplugs, men ikke noe mer. Med kjæresten min nå praktiserer vi mye analt. Både analsex, fingring, fisting og slikking. Jeg både fingrer og slikker ham også. Vi nyter det veldig begge to.

Anonymkode: 069d4...fac

Blir bleier og løs fising på gamle dagene skjønner jeg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir bleier og løs fising på gamle dagene skjønner jeg. 

Et veldig nedlatende innlegg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Heter du jens? 

Nei.

Det er nok en annen du har vært med.

Skrevet

Jeg har en kraftig sexmaskin for rumpepuling med tykke dildoer. Genial investering 😋

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Et veldig nedlatende innlegg.

….men først og fremst kunnskapsløst.

Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

….men først og fremst kunnskapsløst.

Det går igjen på alle anal-tråder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...