Gå til innhold

Ingenting i livet på stell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blakk konstant,ingen bil,kan aldri reise noe sted,årevis uten sex og nærhet fra en mann,ingen venner,aldri noe sosialt og kjekt å se frem til. Er sjalu på alle som lever livet og ikke meg selv. Har så mange drømmer de blir aldri oppfylt. Kroppen skriker etter nærhet fra en mann. Føler meg så mislykket. 🥺

Anonymkode: 25f04...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør noe med det. Nå er samfunnet åpent igjen, kom deg mer ut. Ha en positiv innstilling. Alle kan endre seg hvis de jobbet hardt for det. 

Anonymkode: fa1c5...292

Skrevet

Og en ting til: Vi er maaaaange i samme båt som deg. Du er ikke alene om det er en trøst. :klem:

Anonymkode: fa1c5...292

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hva har du gjort selv for å realisere dine drømmer? Man når sjelden drømmene sine kun ved å knipse med fingrene, ofte må man gjøre noe aktivt for at det skal skje.

Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (3 minutter siden):

Hva har du gjort selv for å realisere dine drømmer? Man når sjelden drømmene sine kun ved å knipse med fingrene, ofte må man gjøre noe aktivt for at det skal skje.

Det er forbausende mange som har fått alt lagt i armene av foreldrene i oppveksten som får seg en real kalddusj når de skal stå på egne ben.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blakk konstant,ingen bil,kan aldri reise noe sted,årevis uten sex og nærhet fra en mann,ingen venner,aldri noe sosialt og kjekt å se frem til. Er sjalu på alle som lever livet og ikke meg selv. Har så mange drømmer de blir aldri oppfylt. Kroppen skriker etter nærhet fra en mann. Føler meg så mislykket. 🥺

hvor gammel er du og hvor bor du ?

Anonymkode: b454e...b99

Skrevet

Separat eller separert økonomi?😂

Anonymkode: 4746b...c2e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Høres veldig leit ut 😔

Anonymkode: 5bcad...b6e

• Liker 1
Gjest Smeltemann
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (17 timer siden):

Det er forbausende mange som har fått alt lagt i armene av foreldrene i oppveksten som får seg en real kalddusj når de skal stå på egne ben.

Det var kloke ord.  

Vet ikke om det gjelder TS ,men det er mange som får seg en overraskelse.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2021 den 17.19):

Høres veldig leit ut 😔

Anonymkode: 5bcad...b6e

Takk💕Ønsker å ha det mye bedre. Oppnå bra ting. 

Anonymkode: 5d209...74c

Skrevet
Mrs. Random Nick skrev (På 25.9.2021 den 23.41):

Har slitt litt med å realisere de. Har vært vanskelig pga dårlig selvtillit siden jeg føler meg litt alene i verden. 

Anonymkode: 5d209...74c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...