Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Traff ei venninne når jeg var i Oslo på kurs. Den alltid så hippe, spreke dama hadde selvsagt fått lagt på vakre vipper, og det utrolige var at JEG SÅ DET IKKE før hun sa det!! Og selv da så jeg ikke at de ikke var ekte! Trodde hun hadde funnet revolusjonen av en mascara, jeg! Men neida, hun hadde ikke sminke på seg i det hele tatt! JEG VIL HA! Noen som vet hvor jeg kan få det hen her i Kongsberg-området???
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Finnes det?? Jøss, hvor mye koster det, og hvor lenge varer det? Noen som vet?
CheapChampagne Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Finnes det?? Jøss, hvor mye koster det, og hvor lenge varer det? Noen som vet? ← Det koster 1800 på den salongen til Linda Johansen (husker ikke hva den heter) Og det varer 1-2mnd.
LilleBille Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Fikk ikke Dorthe Skappel satt på sånne i siste God kveld Norge - av Linda Johansen. (For å forbedre det hun kalte "ekornøynene" sine)
Elbereth Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Eh, hvordan funker det, da? Limes de på øyelokket eller på vippene? Skulle gjerne hatt sånne, men hvis det koster 1800 kroner og varer i 2 mnd... Tror jeg venter til en riktig stor anledning.
Hei Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Dette kan jeg litt om Vippene limes på dine egne vipper - en og en vipp. Du kan selv bestemme tykkelse og lengde på vippen. Vippene mine er sorte. Du trenger ikke bruke mascara eller vippetang og kan gråte, svømme o.s.v. med dem. Prisen for første gangs vipper er kr. 1800,-. Dyrt, men verdt det. Du må regne med å bruke 2,5 time første gangen. Deretter koster det ca. 300,- for etterfyll, som du gjør hver 3-4 uke for å ha perfekte vipper hele tiden. Etterfyll tar ca. 30-60 minutter. Jeg var kjempeheldig - fikk til redusert pris (1100,-), fordi dette er helt nytt og skal markedsføres. Jeg er drit-fornøyd!!!! YES!
Gjest Butterflygirl Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Fant denne linken: http://www.beautyexpress.no/kvinne_pris.htm# De hadde også før og etter bilde. Men faller de ikke av hvis du gnir deg i øynene? Hm..fikk lyst på dette jeg og....har så veldig korte og tynne..men vet ikke om jeg vil punge ut 1850kr...det må vel være andre som også utfører dette...
Grace Skrevet 29. september 2005 #9 Skrevet 29. september 2005 Tror det er svineaktig dyrt i salongen til Linda JOhansen. Må jo være flere steder som gjør dette.. Noen som vet?
Tusseline Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Det er flere hudpleiesalonger som utfører dette. Clinique Madeleine AS i Oslo, feks.
Gjest Milah Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 (endret) Dette er noe jeg må vurdere! Men tror jeg venter til det er en spesiell anledning. Har ikke all verdens med penger å slenge rundt på "tull" for øyeblikket! Endret 29. september 2005 av Milah
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #12 Skrevet 29. september 2005 (endret) Jippi! Fant ei i Nedre Eiker Tlf. XXXXXXX Bye, bye til korte vipper med mascara klumper!! Telefonnummeret fjernet ihht våre regler. Tusenfryd - moderator Endret 30. september 2005 av Tusenfryd
siebaeo Skrevet 30. september 2005 #13 Skrevet 30. september 2005 Hvordan funker dette om man har veldig lyse vipper selv? Kan man bruke maskarar alikevel, for ellers vil jeg vel se litt spraglete ut..? Har utrooolig lyst til å prøve, så om noen trenger prøvekanin er det bare å rope ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå