Gå til innhold

Breaking news, live coverage: Hva var siste hendelse som fikk deg til å tenke på sex, og når skjedde det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del, relatert til din nåtid. Eks 20 minutt siden, så en hulk/babe på butikken, eller så noe på tv'n osv. 

Anonymkode: bb149...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går kveld, meldte med kjæresten noe vi har lyst til å prøve ut.

Anonymkode: e499a...9de

Skrevet

For 30min siden, skulle se om babyen og mannen var våkne. Bare mannen var våken så tenkte å invitere til noe men vi rakk knapt å komme i gang før babyen våkna :( Men kan gå og glede meg til babyen skal ta seg en lur for da blir det ;)

Anonymkode: 226fc...8d8

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Nå just, satt å tisset og tenkte plutselig på han 😅🙈 kanskje det var det at buksene var rundt anklene 🤔🤷‍♀️😅 

Skal sies at jeg tenker på sex ganske mange ganger i løpet av dagen, kan ikke dokumentere det hver gang, det får holde med de mest uvanlige situasjonene 😅🙈

Skrevet
Ominous skrev (28 minutter siden):

Nå just, satt å tisset og tenkte plutselig på han 😅🙈 kanskje det var det at buksene var rundt anklene 🤔🤷‍♀️😅 

Skal sies at jeg tenker på sex ganske mange ganger i løpet av dagen, kan ikke dokumentere det hver gang, det får holde med de mest uvanlige situasjonene 😅🙈

Hvem er han?😅

Anonymkode: 51bf7...c26

Gjest Elder Millennial
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvem er han?😅

Anonymkode: 51bf7...c26

Neeeei… det blir sikkert ikke godt mottatt om jeg legger ut bilde og personnummer her🤔🤣🤣 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...