Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangsfødende og denne gangen har jeg mmorkaken foran. Jeg er 20+0 idag og har fortsatt ikke kjent liv. Begynner å bli litt bekymret, da jeg sist kjente liv i disse ukene. Noen som har erfsringer å komme med?

Anonymkode: c8c3a...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på tidlig ultralyd i uke 12, hvor jeg fikk vite at jeg også har morkake som ligger foran. Jordmora sa at jeg ikke skulle bekymre meg om jeg ikke hadde begynt å kjenne liv i uke 21-22 😊

Anonymkode: ccf5a...ac1

Skrevet

Hadde det i begge svangerskap, kjente ikke liv før rundt uke 22. 

Anonymkode: 506af...02a

Skrevet

Jeg har hatt morkake foran i to svangerskap (svangerskap nr 2 og 3). Jeg kjente ikke liv før i uke 24-25. i første svangerskap (med morkaken bak) kjente jeg unike 19-20

Skrevet

Det er en tråd litt lenger ned på siden her med nøyaktig samme tittel. Mange som har svart i den 😊

Anonymkode: 364f7...796

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er en tråd litt lenger ned på siden her med nøyaktig samme tittel. Mange som har svart i den 😊

Anonymkode: 364f7...796

Tusen takk for tipset, har ikke sett den tråden

Anonymkode: c8c3a...a17

Skrevet

Tror det var først rundt uke 24, om jeg ikke husker feil 😊

Skrevet

Det har jeg også og kjente liv først i uke 24 :) Var også bekymret, men det kommer ❤️

Anonymkode: f4743...bdc

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Kanskje babyen ligger og sparker deg i ryggen? Har hatt noen dager i uke 20 jeg ikke har kjent en ting, har måttet spise banan (hun pleier å våkne til av det) og legge meg forsiktig på magen før jeg har kjent noe som kan minne om små bevegelser..men kjenner ikke alltid da heller.. morkaka foran her og 🙂

Skrevet

Helt vanlig at det er av og på med liv frem til uke 25. masse plass og barnet kan snu seg og sparke bakover. 

Mange tråder fra de i uke 20 her om dette temaet.

Anonymkode: b7902...16c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...