AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg er en mann på 26 og vet ikke hva jeg vil med denne tråden. kanskje søke trøst eller bare få utløp for min bunnløse sorg og frustrasjon. jeg er 26, får høre at jeg er høy og kjekk, og er nå for andre i et kjæresteforhold der jeg er med en veldig kristen konservativ dame som ikke vil ha sex før ekteskap. jeg får ikke forklart henne at det ikke er mulig for meg å vente lengre med å ha sex, jeg er så ulykkelig, fordi hun er så et fint menneske, men jeg er så bunnløs ulykkelig over situasjonen 24/7, vi er jevnaldrene og sitter bare å kysser litt i sofaen min, det er liksom det jeg får av intimitet fra henne, hun sier at hun er glad i meg og har lyst til sex, men at hun er bunnet av den drittreligionen hennes og ikke vil ha det før ekteskap, jeg merker av og til at jeg bare gir faen i om hun slår opp, situasjonen er så uholdbar for meg, kan ikke beskrives, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så forfulgt av ulykker på damefronten hele mitt liv, skal jeg være evig jomfru? skal jeg gi avkall på sex i resten av mine forhold her i livet, bare fordi jeg alltid treffer jenter som er slavebundet av slik mind-fucking fra kirken? hvorfor er livet alltid et helvete? Anonymkode: 3519d...687
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Gift deg med henne på mandag da 🤷♀️ Anonymkode: f08fa...3d3 14
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er en mann på 26 og vet ikke hva jeg vil med denne tråden. kanskje søke trøst eller bare få utløp for min bunnløse sorg og frustrasjon. jeg er 26, får høre at jeg er høy og kjekk, og er nå for andre i et kjæresteforhold der jeg er med en veldig kristen konservativ dame som ikke vil ha sex før ekteskap. jeg får ikke forklart henne at det ikke er mulig for meg å vente lengre med å ha sex, jeg er så ulykkelig, fordi hun er så et fint menneske, men jeg er så bunnløs ulykkelig over situasjonen 24/7, vi er jevnaldrene og sitter bare å kysser litt i sofaen min, det er liksom det jeg får av intimitet fra henne, hun sier at hun er glad i meg og har lyst til sex, men at hun er bunnet av den drittreligionen hennes og ikke vil ha det før ekteskap, jeg merker av og til at jeg bare gir faen i om hun slår opp, situasjonen er så uholdbar for meg, kan ikke beskrives, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så forfulgt av ulykker på damefronten hele mitt liv, skal jeg være evig jomfru? skal jeg gi avkall på sex i resten av mine forhold her i livet, bare fordi jeg alltid treffer jenter som er slavebundet av slik mind-fucking fra kirken? hvorfor er livet alltid et helvete? Anonymkode: 3519d...687 du får gifte deg med henne hvis du elsker henne så mye, så får du mye sex skal du se.. Anonymkode: d2109...7eb 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Hvorfor velger du slike jenter da? Anonymkode: c3a46...c5f 23
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Hvis du ikke vil vente med sex til i ekteskapet, må du date damer som vil ha sex tidlig. Gjerne ei dame som ikke er jomfru. Eller du kan gifte deg. Anonymkode: b58bf...549 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Sex eller ei, det høres ikke ut som om du er kompatibel med en konservativ og veldig religiøs dame.. Anonymkode: ea6fa...406 20
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor velger du slike jenter da? Anonymkode: c3a46...c5f fordi det er de eneste jeg har sjans på. damer fra andre hobbier er opptatt, kristne jenter er som regel singel, av god grunn Anonymkode: 3519d...687 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Hvis du ikke vil vente med sex til i ekteskapet, må du date damer som vil ha sex tidlig. Gjerne ei dame som ikke er jomfru. Eller du kan gifte deg. Anonymkode: b58bf...549 gifte meg med ei dame jeg har vært sammen med i 2 mnd? gifte meg med ei som jeg ikke veit om det klaffer seksuelt med? det kan jo bare gå en vei... Anonymkode: 3519d...687
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): gifte meg med ei dame jeg har vært sammen med i 2 mnd? gifte meg med ei som jeg ikke veit om det klaffer seksuelt med? det kan jo bare gå en vei... Anonymkode: 3519d...687 Vel du har vel 3 valg da: Gifte deg med henne, du får ingen andre uansett Være i sexløst forhold Være singel og incel Anonymkode: f08fa...3d3 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Vel du har vel 3 valg da: Gifte deg med henne, du får ingen andre uansett Være i sexløst forhold Være singel og incel Anonymkode: f08fa...3d3 det vet du vel alt om. Anonymkode: 3519d...687
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): gifte meg med ei dame jeg har vært sammen med i 2 mnd? gifte meg med ei som jeg ikke veit om det klaffer seksuelt med? det kan jo bare gå en vei... Anonymkode: 3519d...687 Hvis du vil teste ut sexlivet før dere blir gift, er dere nok ikke kompatible i senga uansett. Men hvis dere bare har vært sammen 2 mnd, kan du heller gå videre og leite i nye kretser. Anonymkode: b58bf...549 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Det høres ut som du vanker i feil miljøer og henter kjærestene dine fra de gale stedene. Bor du i bibelbeltet på sørlandet eller noe, siden du har hatt uflaks to ganger med religiøse damer som ikke vil ha sex? Du får gjøre det slutt da, og så annonsere på Tinder eller noe etter en IKKE-religiøs dame i passende alder, og skriv at du er ute etter forhold. Da får du sikkert napp kjapt. Anonymkode: bd288...31a 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Men hvorfor har du bare sjans på disse kristenkonservative jentene? Da er det jo sannsynligvis noe i veien med deg, som du enten må leve med eller som du kan forandre. Det er jo i utgangspunktet ikke problematisk å ha forskjellig livssyn i et forhold, men du nærer åpenbart en forakt for hennes måte å tenke på, så ikke skjønner jeg hvorfor du har blitt sammen med henne i utgangspunktet. Det er vanskelig å ikke få tilgang på sex når man ønsker det så enormt, det forstår jeg, men du jager det også opp i ditt eget hode. For folk flest i forhold er sex bare én del av et lykkelig forhold, det er ikke nødvendigvis grunnsteinen. Anonymkode: 88570...85e 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvorfor har du bare sjans på disse kristenkonservative jentene? Da er det jo sannsynligvis noe i veien med deg, som du enten må leve med eller som du kan forandre. Det er jo i utgangspunktet ikke problematisk å ha forskjellig livssyn i et forhold, men du nærer åpenbart en forakt for hennes måte å tenke på, så ikke skjønner jeg hvorfor du har blitt sammen med henne i utgangspunktet. Det er vanskelig å ikke få tilgang på sex når man ønsker det så enormt, det forstår jeg, men du jager det også opp i ditt eget hode. For folk flest i forhold er sex bare én del av et lykkelig forhold, det er ikke nødvendigvis grunnsteinen. Anonymkode: 88570...85e det er ikke noe i veien med meg, ellers hadde jeg ikke fått en pen dame som henne, jeg søker i miljøer der det er mange single, og det er det kristne miljøer, og det er jo en feil. Anonymkode: 3519d...687
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg er en mann på 26 og vet ikke hva jeg vil med denne tråden. kanskje søke trøst eller bare få utløp for min bunnløse sorg og frustrasjon. jeg er 26, får høre at jeg er høy og kjekk, og er nå for andre i et kjæresteforhold der jeg er med en veldig kristen konservativ dame som ikke vil ha sex før ekteskap. jeg får ikke forklart henne at det ikke er mulig for meg å vente lengre med å ha sex, jeg er så ulykkelig, fordi hun er så et fint menneske, men jeg er så bunnløs ulykkelig over situasjonen 24/7, vi er jevnaldrene og sitter bare å kysser litt i sofaen min, det er liksom det jeg får av intimitet fra henne, hun sier at hun er glad i meg og har lyst til sex, men at hun er bunnet av den drittreligionen hennes og ikke vil ha det før ekteskap, jeg merker av og til at jeg bare gir faen i om hun slår opp, situasjonen er så uholdbar for meg, kan ikke beskrives, jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal være så forfulgt av ulykker på damefronten hele mitt liv, skal jeg være evig jomfru? skal jeg gi avkall på sex i resten av mine forhold her i livet, bare fordi jeg alltid treffer jenter som er slavebundet av slik mind-fucking fra kirken? hvorfor er livet alltid et helvete? Anonymkode: 3519d...687 De kan ha analsex før ekteskap siden det ikke fører til graviditet. Står gammeltestamentet, Per Mortus Analus, 4 kapittel, 3. vers Anonymkode: 12157...520 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #16 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er ikke noe i veien med meg, ellers hadde jeg ikke fått en pen dame som henne, jeg søker i miljøer der det er mange single, og det er det kristne miljøer, og det er jo en feil. Anonymkode: 3519d...687 Men hvis du er 26 år og jomfru så ER er det noe rart med deg, for det er faktisk 10 år over snittalderen for seksuell debut. Ikke at det nødvendigvis er et problem i seg selv, noen er late bloomers, andre har spesielle behov og ønsker, men uansett så er det NOE i den situasjonen her som skurrer. En kjekk, sosialt oppegående mann blir ikke gående som jomfru mot sin vilje til han er 26 fordi det bare finnes kristenkonservative jenter i nærheten. Det er bedre å lete etter årsakene til at du ikke kommer dit du vil i deg selv, enn å skylde på livssynet til kjæresten du knapt har vært sammen med. Anonymkode: 88570...85e 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): det er ikke noe i veien med meg, ellers hadde jeg ikke fått en pen dame som henne, jeg søker i miljøer der det er mange single, og det er det kristne miljøer, og det er jo en feil. Anonymkode: 3519d...687 Du søker kjæreste spesifikt i kristne miljøer og blir overraska over at de vil vente med sex? Anonymkode: b58bf...549 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men hvis du er 26 år og jomfru så ER er det noe rart med deg, for det er faktisk 10 år over snittalderen for seksuell debut. Ikke at det nødvendigvis er et problem i seg selv, noen er late bloomers, andre har spesielle behov og ønsker, men uansett så er det NOE i den situasjonen her som skurrer. En kjekk, sosialt oppegående mann blir ikke gående som jomfru mot sin vilje til han er 26 fordi det bare finnes kristenkonservative jenter i nærheten. Det er bedre å lete etter årsakene til at du ikke kommer dit du vil i deg selv, enn å skylde på livssynet til kjæresten du knapt har vært sammen med. Anonymkode: 88570...85e jeg var først interessert i det med damer da jeg ble 22.. hadde ikke fokus på damer som 16åring, Anonymkode: 3519d...687
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gammeltestamentet, Per Mortus Analus, 4 kapittel, 3. vers Anonymkode: 12157...520 😄 Anonymkode: b58bf...549
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Men hvis du er 26 år og jomfru så ER er det noe rart med deg, for det er faktisk 10 år over snittalderen for seksuell debut. Ikke at det nødvendigvis er et problem i seg selv, noen er late bloomers, andre har spesielle behov og ønsker, men uansett så er det NOE i den situasjonen her som skurrer. En kjekk, sosialt oppegående mann blir ikke gående som jomfru mot sin vilje til han er 26 fordi det bare finnes kristenkonservative jenter i nærheten. Det er bedre å lete etter årsakene til at du ikke kommer dit du vil i deg selv, enn å skylde på livssynet til kjæresten du knapt har vært sammen med. Anonymkode: 88570...85e du er sikkert jomfru og singel selv... Anonymkode: 3519d...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå