Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Ikke alltid, men egentlig påfallende ofte, synes Firefox at den ikke klarer å være på KG; spesielt i det jeg trykker på en knapp eller link oppdager man "et problem" og lukker seg. Er det flere som har liknende problemer? Jeg sliter litt med maskina mi om dagen - det er egentlig en skikkelig kraftig og "bra" pc, men jeg har opplevd en del snåle feil (programmer som krasjer, at pc-en slår seg av og varsler om diverse feil) som vi egentlig tror relaterer seg til en defekt ram-brikke. Jeg kjører nå uten denne, men enten funker den ikke så godt uparet, eller så har vi ikke funnet feilen :-( Så hvis noen bekrefter eller avkrefter at de har KG-krasjproblemer kan det mulighens hjelpe meg et lite stykke på vei. (og nei, det er trolig IKKE virus, for jeg har kjørt ørten virus- og adware-sjekker)
vilde Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Jeg bruker alltid Firefox og opplever aldri krasj her. Har du kanskje innstallert en ikke helt god plugin til Firefoxen din? Hvilke versjon kjører du?
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Jeg tror nok problemet ditt heller ligger i en korrupt *.dll, eller en annen systemfil - kanskje en driver. Foreslår at du prøver en helt fersk innstallasjon av Windows igjen. Ikke alltid lett å finne ut av hva som skjer i Windows iblandt, siden det ofte er svært "krypterte" feilmeldinger man får. Linux er faktisk enklere slik sett....
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Jeg tror nok problemet ditt heller ligger i en korrupt *.dll, eller en annen systemfil - kanskje en driver. Foreslår at du prøver en helt fersk innstallasjon av Windows igjen. Ikke alltid lett å finne ut av hva som skjer i Windows iblandt, siden det ofte er svært "krypterte" feilmeldinger man får. Linux er faktisk enklere slik sett.... ← Ja, det kan jo hende... men vi kjørte noen tester med hver enkelt av ram-brikkene, og opplevde at ting IKKE fungerte med den ene (rendring, blant annet), mens det gikk greit med den andre. Men jeg HAR også fått korrupt-fil-meldingher, så gud vet. Enig i at Windows er håpløst sånn, og det er mer enn litt frustrerende å oppleve krasj og feil i lengre tider uten å forstå bæret av hva som er feil... (så nå har jeg begynt å tenke utro tanker om en mac... evt skifte operativsystem som du nevner)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Jeg bruker alltid Firefox og opplever aldri krasj her. Har du kanskje innstallert en ikke helt god plugin til Firefoxen din? Hvilke versjon kjører du? ← Har den nyeste versjonen av firefox, og har dessuten installert, avinstallert og reinstallert flere ganger. Men jeg mener å huske at problemet ikke har vært der før i sommer en gang, så det kan delvis ha med en av de nyere versjonene å gjøre. Men problemet gjelder jo andre programmer også... takk for svar fra dere, forresten!
Nella Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Bruker også bare Firefox og har ikke problemer. Er det mer som klikker så er det jo noe annet galt. Du får kjøre løsningen som blir gjort her i huset når det blir for mye tull. Kaster alt over på en annen harddisk og legger inn Windows på nytt. Løser som regel det meste.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #7 Skrevet 29. september 2005 Bruker kunn FireFox, er her masse og har aldri hatt problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå