Gå til innhold

Noen helger har jeg bare lyst på litt fred. Andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to aktive gutter. Som regel er helgene veldig koselige, men noen ganger etter ei travel uke på jobb kjenner jeg at jeg ikke klarer å hente meg skikkelig inn igjen når jeg har hatt helg med barna. Har bare lyst til å være alene. Blir sur og irritabel på barna og alt blir bare dumt. 

Føler meg som verdens verste mor. Noen som kjenner seg igjen? 

Anonymkode: b0016...ad0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Jeg har 2 jobber. En 100% på dagtid og så en ekstra jobb 2 timer 3 kvelder i uken. Er utslitt når helgene kommer. Har også fibromyalgi. Var tøft når ungene var mindre. Nå er de tenåringer og vil helst være ute med venner. Så hold ut ❤

Anonymkode: 924bf...574

Skrevet

Tror de fleste føler på det. Hele uken går i ett med jobb og barnas fritidsinteresser, verv, foreldremøter og annet man må gjøre. Når helgen kommer er jeg tom! Vil bare slappe av! 

Her er det egentlig ikke ungene som er grunnen til stressende helger, men mannen. Han har 100ting han vil gjøre og vi kan aldri slappe av. Det går fra bytur til skogstur og så videre... er ett jag. 

Anonymkode: 9742d...5a7

Skrevet

Hjelpe meg folkens. Har dere ingen stopp-knapp for dere selv?

Anonymkode: 782a3...85d

Skrevet

Tror alle kjenner på det i blant. Her har mannen tatt med seg eldste på hyttetur, mens jeg og magen er hjemme. Har ikke snakket med en sjel idag, bare ruslet rundt i joggebukse og vært lat. Er ikke mye tid til det ellers. 

Anonymkode: 01c88...fc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 20.53):

Tror de fleste føler på det. Hele uken går i ett med jobb og barnas fritidsinteresser, verv, foreldremøter og annet man må gjøre. Når helgen kommer er jeg tom! Vil bare slappe av! 

Her er det egentlig ikke ungene som er grunnen til stressende helger, men mannen. Han har 100ting han vil gjøre og vi kan aldri slappe av. Det går fra bytur til skogstur og så videre... er ett jag. 

Anonymkode: 9742d...5a7

Sånn er min å. Jeg lar han dra og tar med seg ungene og jeg blir hjemme. Jeg orker ikke å jage rundt slik som han. 

Anonymkode: 3ad5d...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...