AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg tok pianotimer da jegvar liten og er vokst opp med piano i hus. Dessverre var jeg veldig lite interessert i å øve, så da ting ble litt avansert sluttet jeg. Nå i voksen alder kunne jeg tenke meg å øve litt igjen. Jeg kan noter og kunne tenke meg å klunke litt på egenhånd 🙂 Jeg vurderer derfor å skaffe meg et piano fra finn.no, men det er jo en svær jobb å få i hus da. Er der noen med peiling som vet om elektrisk piano / keyboard kan gjøre nytten? Eller blir det noe helt annet? Anonymkode: 1620d...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 Kjøp et elektronisk. Vi har både et piano og et elektronisk. Begge er omtrent like bra å spille på. Fordelen med det elektroniske er jo at det er lite og lett, samt at det er mulig å bruke hodetelefoner. Begge brukes daglig av en ung musiker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 Takk. Ja, det med hodetelefoner er absolutt et poeng. Jeg har tenkt at piano er piano, og der var er søk på finn som satte meg på ideen om at elektrisk kunne vært noe. 🙂 Anonymkode: 1620d...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L'amie Skrevet 25. september 2021 #4 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg er godt fornøyd med mitt elektriske piano. Bare pass på at det har vektede tangenter. Det er ganske annerledes å spille på keyboard som ikke har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Del Skrevet 25. september 2021 Vektede tangenter? Ok, notert. Takk for innspill, dette vet jeg virkelig ingenting om. 🙂 Er der realistisk at man kan lære seg å spille uten å bli undervist? Jeg kan noter, har gehør, men har altså ikke spilt piano på ordentlig på.. tredve år! Anonymkode: 1620d...a38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #6 Del Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 19.55): Jeg tok pianotimer da jegvar liten og er vokst opp med piano i hus. Dessverre var jeg veldig lite interessert i å øve, så da ting ble litt avansert sluttet jeg. Nå i voksen alder kunne jeg tenke meg å øve litt igjen. Jeg kan noter og kunne tenke meg å klunke litt på egenhånd 🙂 Jeg vurderer derfor å skaffe meg et piano fra finn.no, men det er jo en svær jobb å få i hus da. Er der noen med peiling som vet om elektrisk piano / keyboard kan gjøre nytten? Eller blir det noe helt annet? Anonymkode: 1620d...a38 Elektronisk. Samme følelse og lyd. Kan bruke hodetelefoner. Trenger ikke stemmes. Anonymkode: bee00...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå