AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Ser de selges på nett på diverse sider, men virker som en del er fra Danmark? Ønsker å unngå toll, moms og alt det der samtidig som jeg vet at jeg handler fra en trygg side. Er det mulig å kjøpe dem i fysiske butikker også? Der det er ulike typer, hvilken anbefaler dere? Anonymkode: 8ab69...780 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har kjøpt fra https://www.smaarolling.no/ Bestilte her om dagen og fikk de de kjapt og greit Anonymkode: 5495e...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 Legge til - jeg kjøper vanlig rund bibs smokk i str 2 til min baby på 3 mnd. Helt i starten brukte vi str 1, men gikk fort over på 2. Har også bestilt bibs tidligere fra byhappyme som sender fra Danmark, men ble ikke noe toll eller tull og de kom også ganske kjaptm Anonymkode: 5495e...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har bestilt fra byhappyme.com. Ingen moms eller toll og de leverer rett i postkassa. Nettsiden er norsk, selv om de sender fra Danmark. Anonymkode: a41a8...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Besant Skrevet 25. september 2021 #5 Del Skrevet 25. september 2021 Har bestilt fra Torgunns.no. Norsk nettbutikk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 26. september 2021 #6 Del Skrevet 26. september 2021 Hva er så spesielt med denne smokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #7 Del Skrevet 26. september 2021 9 minutter siden, Adara said: Hva er så spesielt med denne smokken? Det er ikke nødvendigvis noe spesielt med den, men den har jo annen utforming enn avent og mam og babyer foretrekker litt ulikt. Første min foretrakk mam, den andre bibs 🤷 det jeg tror min andre liker med bibs er at den ikke har vinger som går inn. Designet ligner nok mer på en pupp. Anonymkode: 5495e...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 26. september 2021 #8 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke nødvendigvis noe spesielt med den, men den har jo annen utforming enn avent og mam og babyer foretrekker litt ulikt. Første min foretrakk mam, den andre bibs 🤷 det jeg tror min andre liker med bibs er at den ikke har vinger som går inn. Designet ligner nok mer på en pupp. Anonymkode: 5495e...ad4 Åja! Takk for svar 😊 Når begynte du med smokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #9 Del Skrevet 26. september 2021 Adara skrev (18 minutter siden): Hva er så spesielt med denne smokken? Den er designet for å etterligne en brystvorte, slik at babyer som "ikke tar smokk" kanskje tar smokk allikevel. Min tok ikke smokk før hen var flere måneder og jeg opplever Bibs. Anonymkode: a41a8...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #10 Del Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Den er designet for å etterligne en brystvorte, slik at babyer som "ikke tar smokk" kanskje tar smokk allikevel. Min tok ikke smokk før hen var flere måneder og jeg opplever Bibs. Anonymkode: a41a8...04c *oppdaget Anonymkode: a41a8...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #11 Del Skrevet 26. september 2021 1 hour ago, Adara said: Åja! Takk for svar 😊 Når begynte du med smokk? Begynte med smokk når amming var godt etablert, ca 2-3 uker begge to Anonymkode: 5495e...ad4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #12 Del Skrevet 26. september 2021 Kjøper dem for jeg syns de er mye søtere og kulere enn «vanlige» smokker. Bestiller fra navnesmokken.no. Du får 3 stk til under 150kr liksom.. Ellers har jeg sett dem i fysiske butikker hos Farmor Ingvarda og Barnas hus. Anonymkode: 59b3a...014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå