AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Okei, nå føler jeg meg brukbart inkompetent, men hvordan fester jeg en smokk i smokkesnoren? Har kjøpt smokk og snor fra samme merke, så går ut i fra at de er kompatible. Bilde av snoren vedlagt. Jeg trodde at man festet «hanken» pÅ smokken i den gummiringen, men det er feil? Hanken sitter jo bom fast. Anonymkode: d1651...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 Heh, kjøpte bare mam-smokker av denne grunn 😛 Da smetter du gummiringen rundt knotten på smokken. Anonymkode: 234b1...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Del Skrevet 25. september 2021 Kan fint tre sånne over både Avent og bibs sine hanker også Anonymkode: 4ff4c...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Del Skrevet 25. september 2021 Du trer smokken inn på snoren, deretter drar du gummiringen over klypa og hele veien opp over snoren. Anonymkode: 60129...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå