Gå til innhold

Hva skal mannen min ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er kjolen min for lengst i hus, og 9 mnd igjen til Dagen har jeg begynt å tenke alvorlig på hva han skal ha på seg.

Hans ønsker er noe svart, ikke livkjole. Gjerne hatt.. Men da bør man gjerne også ha kjole og hvitt??? Uff, vet ingenting om dette jeg.

Noen forslag??

Hva skal deres kommende menn ha på??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjakett kan han da bruke. Det er med hatt, vest og slips. Kjempestilige. Tror nok min kommende mann ender opp med en slik en selv :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Ja, sjakett er kjempestiling (selv det er egentlig er et engelsk formiddagsplagg er det mange brudgommer om bruker det).

Skrevet

Hehe.. Jeg er skikkelig idiot når det kommer til høytidelige herreklær :ler:

Har noen et bilde???

Skrevet

Dress i 30 talls stil er stilig, særlig med hatt. Slik man ser i f.eks Bogart filmene og den siste til Russel Crowe, Cinderella Man... Litt uvanlig i dag er det jo også.

Gjest Markblomsten
Skrevet

denne linken finner du skiser av de ulike herreplaggene.

Lykke til med valget av antrekk - er litt usikre på det vi også om dagen ;)

Skrevet

Min skal ha ein vanleg svart dress, trur eg... :) Er du 06-brur forresten?? Så gøy!!! Når skal de gifte dykk??

Skrevet

24.06.06 :D

06 du og??? Hvor langt har du kommet?? Her begynner ting å bli klart (hehe..og det har de vært en stund;) ), men mannen min er ikke klar. Klærne altså :ler:

Skrevet
24.06.06 :D

06 du og???  Hvor langt har du kommet??  Her begynner ting å bli klart (hehe..og det har de vært en stund;) ), men mannen min er ikke klar. Klærne altså :ler:

Oj, giftar oss samme dato vi!!! :) Førte deg opp på lista over 06-brurer

eg! Vi har komt ganske langt! Hehe... Ta ein kikk i dagboka mi om du vil!

Har du fått deg bryllupsdagbok enno?

Skrevet

Kjekk dagbok. Jeg har ikke en sånn, men jeg burde gjerne.. :) Så litt gøy ut

Du har nok kanhende kommet enda litt lenger enn meg.. Eller dere har kommet lenger enn vi, er vel mer korrekt å si. Selv om det for vår del ikke er helt korrekt. Min kommende mann er svæært glad for å slippe all planleggingen, han er med på de viktige avgjørelsene, som valg av lokale, meny, gjesteliste osv. Resten tar jeg meg av, og det har jeg ingenting imot ;)

Så morsomt at vi skal gifte oss samme dato da!! Vi håper på fint vær på vestlandet den dagen, hva? Vi er jo så tidlig ute med bestillingen, så det burde jo gå greit! :ler:

Skrevet

Vi håper på fint vær på vestlandet den dagen, hva? Vi er jo så tidlig ute med bestillingen, så det burde jo gå greit! :ler:

Bur du på Vestlandet du også? Så gøy!! Er det lov å spørre om kor? Kanskje du vil komme på Bergens-treff den 19. oktober du også då??

Syns forresten du skal få deg dagbok, det er veldig artig! Hihi... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...