Bertha Skrevet 8. oktober 2002 #1 Skrevet 8. oktober 2002 Fnys! :evil: Jeg får ikke sove. Ikke pokker! Så her sitter jeg da ... mutters alene ved bassengkanten og super pærebrus. Montro om det er like søvndyssende som rødvin? Eller om EKNO virker på samme måte som sovepiller? Heller tvilsomt... Ikke er det noen andre her heller. Tenk om noen kunne synge en byssanlull-sang for meg da? Hadde vært gysla kjekt... Neida, bare meg og stjernene her. Får heller filosofere litt. Tenke meg i søvn, kanskje. Men hva kan jeg tenke på? Er jo egentlig for trøtt til å tenke også... Akk :-?
Nicky B Skrevet 8. oktober 2002 #2 Skrevet 8. oktober 2002 Hvor er alle englene da??????? Det myldret da av dem for noen maaneder siden?! Gaar da ikke an og la soevnloese engler sitte alene ved bassengkanten og drikke paerebrus alene. Aa drikke alene er jo et faretegn vet du.... Litago, hvor er musikken du alltid pleide og spille om natta? Sett Duke i det siste? Paa tide at vi har en solid dugnad! Bassenget trengs og renses, syklene trengs og pusses(jada, vet at det er mitt omraade...!), himmelsenga trengs og repareres(Noen som vil tilstaa?!) og englene trenger en skikkelig fest! What do you say? Har jeg noen med meg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå