trippetrapp Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg har installert en app på damas telefon som gir info om det meste etter en hendelse hvor hun gikk seg bort i fjellet. Dama har sendt SMS til venninne om at jeg er kontrollerende. Vi har en avtale om å aldri snakke om forholdet vårt med noen utenforstående, men det er akkuratt hva som har hendt. Dette er et grovt tilitsbrudd fra dama sin side. Brudd på avtale enkelt og greit. Hvordan ville du ha reagert? 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Troll Anonymkode: 68395...2f7 35
Silva Pluvialis Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Du har installert en app for å overvåke henne, men er overrasket over at hun mener at du er kontrollerende? 27
Mezzosoprena Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (8 minutter siden): Jeg har installert en app på damas telefon som gir info om det meste etter en hendelse hvor hun gikk seg bort i fjellet. Dama har sendt SMS til venninne om at jeg er kontrollerende. Vi har en avtale om å aldri snakke om forholdet vårt med noen utenforstående, men det er akkuratt hva som har hendt. Dette er et grovt tilitsbrudd fra dama sin side. Brudd på avtale enkelt og greit. Hvordan ville du ha reagert? Du trenger ingen app som overvåker alt på telefonen hennes, fordi dere evt. er redde for at hun skal gå seg bort i fjellet igjen... 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Du har kontroll over meldingene hennes også i denne appen da, ettersom du vet hva hun skrev til venninnen? Anonymkode: a80c8...3a3 7
Lorieen Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Du har installert en OVERVÅKNINGS-APP på telefonen hennes, men blir opprørt over at hun kaller deg kontrollerende? Du er hinsides all redning. God bedring! 16
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (13 minutter siden): Jeg har installert en app på damas telefon som gir info om det meste etter en hendelse hvor hun gikk seg bort i fjellet. Dama har sendt SMS til venninne om at jeg er kontrollerende. Vi har en avtale om å aldri snakke om forholdet vårt med noen utenforstående, men det er akkuratt hva som har hendt. Dette er et grovt tilitsbrudd fra dama sin side. Brudd på avtale enkelt og greit. Hvordan ville du ha reagert? Troll, du prøver for hardt. Bedre om du hadde skrevet mindre . Er det kun jeg som kan lage tulletråder? Amatør ! Anonymkode: 2fdd8...7df 17
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Lorieen skrev (Akkurat nå): Du har installert en OVERVÅKNINGS-APP på telefonen hennes, men blir opprørt over at hun kaller deg kontrollerende? Du er hinsides all redning. God bedring! Han tulla. Anonymkode: 2fdd8...7df 1
trippetrapp Skrevet 25. september 2021 Forfatter #11 Skrevet 25. september 2021 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Du har installert en app for å overvåke henne, men er overrasket over at hun mener at du er kontrollerende? Jeg forstår at det kan virke motsigende, men hun sa ja til å installere app-en i tilfelle hun skulle bli kidnappet, kjøre seg bort, gå seg bort på joggetur. Hvis telefonen hennes blir stjålet kan vi alltid finne ut hvor den er. Jeg installerte ikke app-en for å overvåke.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Jeg er veldig skeptisk til nyopprettede profiler. Anonymkode: bdc34...dd1 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Hahaha, dette var artig, men amatørmessig Anonymkode: c8fa0...6d6 1
trippetrapp Skrevet 25. september 2021 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2021 Lorieen skrev (12 minutter siden): Du har installert en OVERVÅKNINGS-APP på telefonen hennes, men blir opprørt over at hun kaller deg kontrollerende? Du er hinsides all redning. God bedring! Til orientering så har jeg ikke gjort det bak ryggen hennes. Det at dama snakker om forholdet vårt til andre ser ut til å bli glemt
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 Supermegleren i ny forkledning. Anonymkode: 5f8f3...7a4 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #16 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (1 minutt siden): Til orientering så har jeg ikke gjort det bak ryggen hennes. Det at dama snakker om forholdet vårt til andre ser ut til å bli glemt Dump henne Anonymkode: c8fa0...6d6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #17 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (10 minutter siden): Jeg forstår at det kan virke motsigende, men hun sa ja til å installere app-en i tilfelle hun skulle bli kidnappet, kjøre seg bort, gå seg bort på joggetur. Hvis telefonen hennes blir stjålet kan vi alltid finne ut hvor den er. Jeg installerte ikke app-en for å overvåke. Hvor bor dere, der faren for kidnapping er overhengende? Og kan hun ikke bruke kartfunksjonen på telefonen selv, dersom hun går/kjører seg bort? På tide å slutte å trolle med den nyopprettede profilen din. Anonymkode: ef1b1...7f0 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #18 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (44 minutter siden): Jeg har installert en app på damas telefon som gir info om det meste etter en hendelse hvor hun gikk seg bort i fjellet. Dama har sendt SMS til venninne om at jeg er kontrollerende. Vi har en avtale om å aldri snakke om forholdet vårt med noen utenforstående, men det er akkuratt hva som har hendt. Dette er et grovt tilitsbrudd fra dama sin side. Brudd på avtale enkelt og greit. Hvordan ville du ha reagert? Og du tror at din ulovlig overvåkning ikke er et grovt tillitsbrudd...? Anonymkode: 1ef45...d88 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #19 Skrevet 25. september 2021 trippetrapp skrev (28 minutter siden): Jeg forstår at det kan virke motsigende, men hun sa ja til å installere app-en i tilfelle hun skulle bli kidnappet, kjøre seg bort, gå seg bort på joggetur. Hvis telefonen hennes blir stjålet kan vi alltid finne ut hvor den er. Jeg installerte ikke app-en for å overvåke. Hvordan ble det til at du leste meldingen da? Anonymkode: 6e2ab...a16 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #20 Skrevet 25. september 2021 Hei, supermegleren/djengiskahn! Håper du blir utestengt for godt! Anonymkode: fc8dd...e61 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå