Gjest Frankiwi Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Jeg er plaget med svette under armene. Det skal nesten ikke noe til før det begynner å renne. Det er plagsomt. Hvis jeg går i en tynn skjorte/t-skjorte så er den våt nesten med en gang. Samme hvis jeg går med en bomullsgenser. Hva kan jeg gjøre?
siebaeo Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 En venninne av meg som er så plaget med svette bruker noe som heter 24 Stopp eller noe i den duren. Husker ikke helt. Men jeg tror hun kjøper det på apoteket.
smil Skrevet 29. september 2005 #3 Skrevet 29. september 2005 Når det passer sånn, så er det fint å bruke ull innerst mot huden. Da blir du ikke så klam. Men det egner seg kanskje best til trening ute/turgåing osv...
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Har du prøvd Yerka? Smøres på med en bomullsdott, og demper svetting veldig effektivt. En liten flaske koster vel mellom 150 og 200 (Vita, apotek osv), men varer i lange tider. Samboeren min er i hvertfall veldig fornøyd. Tipset fikk jeg her på forumet, så hvis du søker, finner du sikkert mer informasjon.
marta Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Pss på at en barberer/ fjerner hår under armene. Jo lenger hår til mer svetter man liksom gjenom klærne.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2005 #6 Skrevet 29. september 2005 Aluminiumsklorid. Kjøpes på apotek
Impala Skrevet 30. september 2005 #7 Skrevet 30. september 2005 Anbefaler Stopp24 som fåes på apoteket. Heller det enn aluminiumsklorid som svir noe helt for jævlig Brukte denne en god stund siden jeg hadde samme problem som deg, det var skikkelig plagsomt. Nå bruker jeg bare deo'en fra Bitotherm og svetter aldri under armene, og det er så deilig :-D
Gjest Virvel Skrevet 30. september 2005 #8 Skrevet 30. september 2005 Det har vært utallige tråder om dette her inne, så gjør et lite søk på svette, Yerka og aluminiumsklorid, da kommer du til å finne svar på alt du måtte ha å spørre om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå