AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg er syk nå men ikke så syk at jeg ligger i senga. Lett feber og vond hals. Dro ikke på jobb, fordi jeg kan smitte andre (ikke at det er så farlig hvis det bare er forkjølelse), fordi dette vil vare i ukesvis hvis en drar på jobb syk og fordi vi jobber 13 t skift. Hadde jeg hatt kontorjobb eller jobb hvor jeg bare kan sette meg ned når det er ønskelig, så hadde jeg dratt på jobb. Eller en jobb hvor jeg bare kunne ha dratt hjem uten at noen andre må ta min plass. Jobber i helse yrke. Jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg kunne jobbet litt kanskje, men samtidig ikke. Drar dere i lignende jobb på arbeid hvis dere ikke ligger med kraftig influensa? Anonymkode: 24fa7...6b9
Whistler Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Stort sett så går grensa ved feber. 38 og over er feber.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg er syk nå men ikke så syk at jeg ligger i senga. Lett feber og vond hals. Dro ikke på jobb, fordi jeg kan smitte andre (ikke at det er så farlig hvis det bare er forkjølelse), fordi dette vil vare i ukesvis hvis en drar på jobb syk og fordi vi jobber 13 t skift. Hadde jeg hatt kontorjobb eller jobb hvor jeg bare kan sette meg ned når det er ønskelig, så hadde jeg dratt på jobb. Eller en jobb hvor jeg bare kunne ha dratt hjem uten at noen andre må ta min plass. Jobber i helse yrke. Jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg kunne jobbet litt kanskje, men samtidig ikke. Drar dere i lignende jobb på arbeid hvis dere ikke ligger med kraftig influensa? Anonymkode: 24fa7...6b9 Lett feber er nok. Bli hjemme Anonymkode: 2fce4...5ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå