AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 vet ikke når mensen skal komme. og lurer på om en test 2 uker etter samleie skal vise riktig? clearblue med ukesindikator viser ikke gravid. hvor mye chg skal til før den slår ut ? Anonymkode: 1175a...655
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Det er ikke sikkert nei, hvis du ikke vet når du hadde eggløsning eller mensen eller noenting Anonymkode: 48236...243
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Det kommer an på når du hadde eggløsning. Sex opp til 5 dager før eggløsning kan likevel føre til befruktning fordi sædceller kan overleve inne i deg, så det kan være for tidlig å teste ennå. Om du ikke vet når du hadde eggløsning ville jeg tatt en til test om en uke om du ikke får mensen i mellomtiden. Da kan du stole på resultatet. Lykke til 😊 Anonymkode: 9fe8d...8fd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer an på når du hadde eggløsning. Sex opp til 5 dager før eggløsning kan likevel føre til befruktning fordi sædceller kan overleve inne i deg, så det kan være for tidlig å teste ennå. Om du ikke vet når du hadde eggløsning ville jeg tatt en til test om en uke om du ikke får mensen i mellomtiden. Da kan du stole på resultatet. Lykke til 😊 Anonymkode: 9fe8d...8fd tok ellaone ca 16 timer etterpå jeg får svar på blodprøve på mandag... men grubler og grubler vøttø 😛 Anonymkode: 1175a...655
solmåneogstjerner Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): tok ellaone ca 16 timer etterpå jeg får svar på blodprøve på mandag... men grubler og grubler vøttø 😛 Anonymkode: 1175a...655 16 timer etterpå er ihvertfall ingen vits. Det er bare bortkastede penger, den kommer ikke til å vise positiv så lenge du ikke faktisk ble gravid etter et samleie flere uker før. Om du fortsatt har negativt resultat fire uker etter samleie så kan du være sikker på at du ikke er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå