AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Synes det er greit å si hvor mange måneder jeg er på vei enn uker når folk spør, bare fordi jeg synes det blir litt vel pirkete om jeg skal si nøyaktig uke. Mange som ikke er helt inni det med antall uker heller slik som svigerfar f.eks sånn at si 26 uker ikke sier han så mye. Men hvordan gjør man det? Si man har termin 1.Desember. Er man 6 måneder gravid når man er 24 uker på vei (6x4 uker) og er da 8.august, eller er man 6 måneder på vei når man har passert 1.september? Det er jo nesten en måneds forskjell 😅 Anonymkode: 821ad...82a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Regn fra første dag i siste mens. Så om den er feks 28. mars, sier du bare «5 måneder på vei» når det er 28. august osv.. Anonymkode: c62f9...daf 1
Amatariel Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Jeg ble spurt i forrige uke hvor langt jeg var på vei, og da jeg var 22 uker så svarte jeg i henhold til tabellen over at jeg akkurat hadde begynt på den sjette måneden 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Amatariel skrev (7 minutter siden): Se der ja! Tusen takk 😊 Anonymkode: 821ad...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå