Gå til innhold

Tror dere håndspriten forsvinner

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 9/25/2021 at 12:49 PM, AnonymBruker said:

Sikkert individuelt, men jeg skal alltid ha med meg en. Vært SÅ deilig å slippe forkjølelse og omgangssyke det siste halvannetå.

Anonymkode: e3cae...5e4

Håndskrift dreper ikke de vanligste virusene som gir omgangssyke.

Anonymkode: 1c615...8d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hvemsomhelst

Det er mange som mener at det er bortkastet, men jeg har alltid engangshansker når jeg handler i matbutikker.  Antibac i bilen, på med hansker før jeg går inn.  Det har bare blitt en vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å fortsette med håndsprit som et av få tiltak, men forventer ikke lenger at butikken skal sponse den for meg. Da får jeg endelig bruk for de flaskene jeg hamstret i begynnelsen av pandemien.

Anonymkode: 3f6f3...98a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom et kjøpesenter i går. Spritdispenseren ved inngangen var fjernet. 

Anonymkode: d29ad...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så mye på lager at skal vi vente til det er tomt har vi nok til over jul 😅

Anonymkode: eef8e...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min butikk skal beholde den, samme for sentret. Sen får andre butikker gjøre som de vil. 

Anonymkode: de2cb...4e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Håndskrift dreper ikke de vanligste virusene som gir omgangssyke.

Anonymkode: 1c615...8d6

Nei, du har rett ; håndskrift dreper ikke virus. Men det er det vel ingen som har trodd heller. 

Anonymkode: 9c254...d4e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvemsomhelst skrev (10 minutter siden):

Det er mange som mener at det er bortkastet, men jeg har alltid engangshansker når jeg handler i matbutikker.  Antibac i bilen, på med hansker før jeg går inn.  Det har bare blitt en vane.

Rene hender er mer effektivt enn hansker. Hansker er helt unødvendig. 

Anonymkode: 9c254...d4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det. Nå er det på tide at vi får tilbake de vanlige sykdommene slik at immunforsvaret til barna får bygd seg opp. 

Anonymkode: 00e3b...a4e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Klor?😳 på slamipakka liksom?

Anonymkode: 01416...5c2

Ja, må ikke overdrive med spray på. 
Tørker av varene med rent kjøkkenpapir. 😉 

Anonymkode: 94a96...0e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg var innom et kjøpesenter i går. Spritdispenseren ved inngangen var fjernet. 

Anonymkode: d29ad...73d

Så dumme folk kan bli som fjerner håndspriten ved inngangen til kjøpesenterene, og butikkene. 😣😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Fikk beskjed om at Kiwi beholder sprit og plexiglass + vaskerutinene morgen og ettermiddag inntil videre. 1meterklisteret på gulvet og FHIplakater på inngangsdørene/brusskapene/etc forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått beskjed om at dispenserne skal fylles på til lageret er tomt. Så skal de fjernes. Og vi skal fortsette å vaske dørhåndtak o.l med Antibac så lenge vi har, men det vil ikke bli bestilt inn mer når det er tomt.

Anonymkode: d4bde...8c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...