AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Mine indre kjønnslepper har alltid vært mye lengre enn de ytre, men nå etter fødsel har de krympet enormt og er kortere enn de ytre! I tillegg har jeg en "klebrig" følelse, at kjønnsleppene liksom klistrer seg sammen. Ganske ubehagelig. Klitoris har også krympet veldig. Kjenner jeg blir bekymra. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: b7096...e49
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Du er ikke bare hoven i underlivet slik at de indre kjønnsleppene ser mindre ut da? Anonymkode: b4fd8...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 De klistrer seg sikkert sammen fordi du er mye mer vid åpen der nede. Hva er du egentlig bekymret for? Det har gått fem uker, legg unna speilet og la ting Gro. Anonymkode: 06c71...01c 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 både jeg og fler jeg vet om opplevde det. er nå likt som før jeg fikk barn. gikk tilbake til normalen ca 2-3 mnd etter fødsel. jeg var veldig fornøyd og syns det var kjedelig at jeg ble som før igjenn 😛 dette skjedde i begge mine svangerskap. det går seg nok til ganske snart Anonymkode: a5cf7...e75 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): både jeg og fler jeg vet om opplevde det. er nå likt som før jeg fikk barn. gikk tilbake til normalen ca 2-3 mnd etter fødsel. jeg var veldig fornøyd og syns det var kjedelig at jeg ble som før igjenn 😛 dette skjedde i begge mine svangerskap. det går seg nok til ganske snart Anonymkode: a5cf7...e75 Godt å høre at det er normalt! AnonymBruker skrev (4 timer siden): De klistrer seg sikkert sammen fordi du er mye mer vid åpen der nede. Hva er du egentlig bekymret for? Det har gått fem uker, legg unna speilet og la ting Gro. Anonymkode: 06c71...01c Jeg er bare bekymra for at det skal skje noe med seksualfunksjonen, egentlig! Skjønte ikke åssen det at de klistrer seg har med "vid åpen" å gjøre? Har ikke turt å se sånn veldig etter inni skjeden, men den ser ikke så vid åpen ut egentlig! Ts Anonymkode: b7096...e49 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Opplevd det samme, det er ennå sånn 1,5 år etter fødsel. Ikke skjedd noe med seksualfunksjon, men tror det skjer en slags vevsatrofi på grunn av den enorme hormonreduksjonen etter endt svangerskap. Samme prinsipp som ved overgangsalder. Anonymkode: 51898...e97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå