Gå til innhold

Har du link til gode strikkesider på nett med video

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å strikke litt. Jeg sliter endel kognitivt. Og skjønner ikke helt teksten på oppskrifter, da jeg detter ut. 

Har prøvd meg på spm på noen strikke sider på bla fb. Men syntes folk er mer opptatt av å være ufine enn å svare på det jeg lurer på

Så har du noen sider med video å anbefale?  Da det ikke dukker opp så mye når jeg søker opp. Da jeg sikkert ikke vet hva jeg skal søke på

Anonymkode: 79c43...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg anbefaler å begynne med å strikke noe fra PetiteKnit. Hun har vanskelighetsgrad fra én til fem stjerner, der én er enklest. Under oppskriften på nettsiden hennes ligger det videoer med teknikkene som brukes i oppskriften. Veldig oversiktlig og greit! 

Videoene er laget av en dame som heter Kimmie Munkholm, du kan finne alle videoene hennes på YouTube. De er kjempegode. Men de er på dansk. Det kan være litt uvant, men jeg syns man fort venner seg til det. Det viktigste er uansett at man ser tydelig hva det er hun viser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garnstudio har videoer som viser alle strikketeknikker, de er ganske gode. Ellers ligger det myyyyye på youtube. 

Anonymkode: 8e532...2a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...