Gjest Acer Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 (endret) Dersom ein går "bare" -40 år tilbake i tid så var det sett på som eit luksusproblem blandt menn dersom en kvinne klaget over at hun fekk forlite sex. Orgasme blandt kvinner var eit tabubelagt tema, og var det noen som hadde høyrt ordet klitorisen så trodde de det var snakk om eit krater på månen. Sexualundervisning var eit ukjent tema, og vart ikkje obligatorisk i skolen før på slutten av 1970 talet. Mange ungdomer har vokst opp under et strengt regime når det gjeld holdninger til sex, og sexuell adferd, og sex var noe mange har opplevd å aldri snakket med foreldrene sin. Ja, ein kan undres over hvor oppdaterte var egentlig kvinner omkring egen sexualitet tdligere ? Og hvor mye av dette henger igjenn blandt den kvinnlige delen av befolkningen idag ? Kanskje er ikkje målgruppen blandt kvinner som kan gji svar på dette å ikkje å finne blandt KG`s lesere ? Endret 25. september 2021 av Skybe
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Synes dette var så beskrivende! Her har jeg gått rundt i mer enn 50 år og trodd at klitoris var på størrelse med en ert, og så finner jeg denne? I alle fall; Mitt nytelsesområde "der nede" er mye mere omfattende enn en ert! https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Jxl01P/er-det-en-fugl-er-det-en-kleshenger?fbclid=IwAR0_xKQsdtanDgKkbGc_pfzC-8YJidj9yL--dTcIU4LuTgYmvBpAcNyHr7Q Anonymkode: 2b869...56d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå