Gå til innhold

Sexualopplysning før, og no !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dersom ein går "bare" -40 år tilbake i tid så var det sett på som eit luksusproblem blandt menn dersom en kvinne klaget over at hun fekk forlite sex.   Orgasme blandt kvinner var eit tabubelagt tema, og var det noen som hadde  høyrt  ordet klitorisen så  trodde de det var snakk om eit krater på månen.   Sexualundervisning   var eit  ukjent tema, og vart ikkje obligatorisk i skolen før på slutten av 1970 talet.  Mange ungdomer har  vokst opp under et strengt regime når det gjeld holdninger til sex, og sexuell adferd, og  sex var noe mange har opplevd å aldri snakket med foreldrene sin.  

Ja, ein kan undres over hvor oppdaterte var egentlig  kvinner  omkring  egen sexualitet tdligere  ?

Og hvor mye av dette henger igjenn blandt den kvinnlige delen av befolkningen idag  ? 

Kanskje er ikkje  målgruppen blandt kvinner som kan gji svar på dette å  ikkje å finne blandt KG`s lesere ?

Endret av Skybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette var så beskrivende! Her har jeg gått rundt i mer enn 50 år og trodd at klitoris var på størrelse med en ert, og så finner jeg denne? I alle fall; Mitt nytelsesområde "der nede" er mye mere omfattende enn en ert! 

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/Jxl01P/er-det-en-fugl-er-det-en-kleshenger?fbclid=IwAR0_xKQsdtanDgKkbGc_pfzC-8YJidj9yL--dTcIU4LuTgYmvBpAcNyHr7Q 

Anonymkode: 2b869...56d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...