Gjest Hvemsomhelst Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Jeg har nettopp oppdaget at jeg allerede har brukt over halvparten av vedleggsgrensen. Jeg får begynne å begrense meg litt. Hva vil skje når kvoten er oppbrukt? Forsvinner vedleggene, eller får jeg ikke lagt inn nye? Jeg har nok sløst en del i tråden for Morsomme bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Hei Vedlegg som allerede er lagt inn vil ikke forsvinne, men du får ikke lagt inn nye. Anglofil (teamleder) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elien Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Hvemsomhelst skrev (23 timer siden): Jeg har nettopp oppdaget at jeg allerede har brukt over halvparten av vedleggsgrensen. Jeg får begynne å begrense meg litt. Hva vil skje når kvoten er oppbrukt? Forsvinner vedleggene, eller får jeg ikke lagt inn nye? Jeg har nok sløst en del i tråden for Morsomme bilder. Vis du føler du har sløst, så tror jeg du kan slette tidligere vedlegg på listen din. Jeg fikk ihvertfall til det når jeg testet det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 Takk for svarene 😀. Jeg var ikke klar over dette før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TSP Skrevet 18. oktober 2021 #5 Del Skrevet 18. oktober 2021 Dere kan få oversikt over vedleggene som dere har lastet opp her: https://forum.kvinneguiden.no/attachments/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå