AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Del Skrevet 25. september 2021 Falt jo selvfølgelig for det. Alle de gode fordelene med superfooden spirulina. Var så klar for å lage smoothie hver dag, og bli supersunn. Men herregud det smaker drit. Så nå har jeg en pose med spirulinapulver til mange hundre kroner. Noen tips til gode retter til å ha spirulina i, som kan skjule smaken? Anonymkode: d80d1...610 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #2 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg har gjort det samme 😬😂 Forløpig hatt det i vaffelrøre og laget grønne vafler til ungen. Det smaker litt av det, men hun spiste og koste seg Anonymkode: aa07d...7f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S_ofie Skrevet 26. september 2021 #3 Del Skrevet 26. september 2021 Hvor mye spirulina bruker du oppi smoothien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 Jeg syns aldri smaken ble god på smoothien hvis jeg hadde spirulina i, men frosne skogsbær døyver det litt. Jeg drakk det rett og slett rent og chugga det for å få det i meg. Chlorella smaker bedre 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #5 Del Skrevet 26. september 2021 Appelsinjuice Anonymkode: 1adc4...427 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #6 Del Skrevet 27. september 2021 Kald eplejuice og bland ut kjempe godt. Trenger ikke mye i hvert glass. Liker det faktisk greit og jeg ER "kresen". Eneste grunnen for at jeg skal drikke juice er om jeg skal få i meg spirulina typ 🙈 Anonymkode: 8e6e8...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2021 #7 Del Skrevet 28. september 2021 do. som pengene du brukte på gresset Anonymkode: cd1ff...663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 28. september 2021 #8 Del Skrevet 28. september 2021 Sjokomelk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå