hecuba Skrevet 29. september 2005 #1 Skrevet 29. september 2005 Jeg gleder meg som en bitteliten unge på julaften! Er syk da. Men er villig til å knaske alt av piller i morgen for å få med meg disse gutta! Andre som skal?
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #2 Skrevet 29. september 2005 Neh... kunne sjekka dem på Sweden rock, men gadd aldri.. Da betaler jeg ikke nesten 400,- for å se dem her as.. Men jeg skal se Motörhead snart!
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2005 (endret) Neh... kunne sjekka dem på Sweden rock, men gadd aldri.. Da betaler jeg ikke nesten 400,- for å se dem her as.. Men jeg skal se Motörhead snart! ← Hehe.. Ditt tap! Er "an evening with"-konsert. 3-4 timer bare med bandet! Ikke oppvarming eller noe. Fremdeles sint på deg og grønn misunnelse fordi du fikk dra og ikke jeg!!!! Endret 29. september 2005 av hecuba
Cronos Skrevet 29. september 2005 #4 Skrevet 29. september 2005 Nesten så jeg vurderer å gå. Var det 400 spenn og ingen oppvarming?
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #5 Skrevet 29. september 2005 Hehe.. Ditt tap! Er "an evening with"-konsert. 3-4 timer bare med bandet! Ikke oppvarming eller noe. Fremdeles sint på deg og grønn misunnelse fordi du fikk dra og ikke jeg!!!! ← hehe, ok jeg skal omformulere meg litt. Jeg har ikke noe forhold til Dream theatrer og synes de er kjedelige. Gode på gitar, jada, men kjedelige.
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2005 Betalte 365. *se på billettene* Jeg tror hvertfall at det ikke er noen oppvarming. Har forstått det sånn. Har aldri vært snakk om oppvarming før heller når de har hatt "an evening with"-konserter.
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 29. september 2005 hehe, ok jeg skal omformulere meg litt. Jeg har ikke noe forhold til Dream theatrer og synes de er kjedelige. Gode på gitar, jada, men kjedelige. ← Gode på alt? Vokalen er mye omdiskutert, men likevel. Portnoy er konge da!
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #8 Skrevet 29. september 2005 Meget mulig, men jeg hører like mye på dream theatrer som jeg hører på gammaldans.
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2005 Meget mulig, men jeg hører like mye på dream theatrer som jeg hører på gammaldans. ← *ta seg en sving etter Vikingarna*
Cronos Skrevet 29. september 2005 #10 Skrevet 29. september 2005 Hallo! Det er faktisk endel gammeldans som er bra, altså!
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #11 Skrevet 29. september 2005 HEhe ja, og det er de som liker Dream Theatre også. Jeg er ikke en av dem.
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #12 Skrevet 29. september 2005 HEhe ja, og det er de som liker Dream Theatre også. Jeg er ikke en av dem. ← Greit det.. Skal ikke prøve å frelse deg, jeg.
Cronos Skrevet 29. september 2005 #13 Skrevet 29. september 2005 Hehe.. går an å like gammeldans selv om man liker black/death-metal, vet du.. Men ikke alle som tør innrømme det.
hecuba Skrevet 29. september 2005 Forfatter #14 Skrevet 29. september 2005 Hehe.. går an å like gammeldans selv om man liker black/death-metal, vet du.. Men ikke alle som tør innrømme det. ← Selv er jeg ikke helt sikker på hva gammeldans er, jeg.. Men liker opera og klassisk da. Til del pop også(MOHAHAHAHA!!!), kommer an på låten.
Superlammet Skrevet 29. september 2005 #15 Skrevet 29. september 2005 Hehe.. går an å like gammeldans selv om man liker black/death-metal, vet du.. Men ikke alle som tør innrømme det. ← Ja seff, men jeg er ikke en av dem.. Mye annet jeg liker da. Som klassisk musikk, Dire Straits, Chet Atkins, symfonier, operaer o.l..
hecuba Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter #16 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) HEEEEEEEEEEELT SINNSYKT!!! kommer garantert til å være der neste gang også! *nynne på spirit carries on* Endret 2. oktober 2005 av hecuba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå