Gå til innhold

IPL - hva med sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at man ikke kan bruke IPL til hårfjerning om sommeren, men det er vel strengt tatt da man trenger det mest? Dere som bruker IPL, hva gjør dere om sommeren? Hvor fort vokser det ut når dere må slutte å bruke maskinen?

Anonymkode: 1ed4a...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt nå I høst og har brukt den nå 5 ganger, og leggene mine er så og si fri for hår nå hvertfall etter en uke, barberer enda hver uke da jeg bruker den en gang i uka. Kommer til å gjøre det i 12 uker, og så kan man gå over til vedlikehold en gang i mnd. Så eneste er at du må dekke deg til dagen etter, også bruke solkrem neste uka. Jeg håper jeg kan gå en god stund uten å måtte bruke den til sommeren med andre ord. 

Anonymkode: 6e799...6eb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 17.42):

Jeg har kjøpt nå I høst og har brukt den nå 5 ganger, og leggene mine er så og si fri for hår nå hvertfall etter en uke, barberer enda hver uke da jeg bruker den en gang i uka. Kommer til å gjøre det i 12 uker, og så kan man gå over til vedlikehold en gang i mnd. Så eneste er at du må dekke deg til dagen etter, også bruke solkrem neste uka. Jeg håper jeg kan gå en god stund uten å måtte bruke den til sommeren med andre ord. 

Anonymkode: 6e799...6eb

Kult! Hvilken har du kjøpt? 

Anonymkode: 1ed4a...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...