AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg har lest at man ikke kan bruke IPL til hårfjerning om sommeren, men det er vel strengt tatt da man trenger det mest? Dere som bruker IPL, hva gjør dere om sommeren? Hvor fort vokser det ut når dere må slutte å bruke maskinen? Anonymkode: 1ed4a...b08
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Jeg har kjøpt nå I høst og har brukt den nå 5 ganger, og leggene mine er så og si fri for hår nå hvertfall etter en uke, barberer enda hver uke da jeg bruker den en gang i uka. Kommer til å gjøre det i 12 uker, og så kan man gå over til vedlikehold en gang i mnd. Så eneste er at du må dekke deg til dagen etter, også bruke solkrem neste uka. Jeg håper jeg kan gå en god stund uten å måtte bruke den til sommeren med andre ord. Anonymkode: 6e799...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #3 Skrevet 26. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 17.42): Jeg har kjøpt nå I høst og har brukt den nå 5 ganger, og leggene mine er så og si fri for hår nå hvertfall etter en uke, barberer enda hver uke da jeg bruker den en gang i uka. Kommer til å gjøre det i 12 uker, og så kan man gå over til vedlikehold en gang i mnd. Så eneste er at du må dekke deg til dagen etter, også bruke solkrem neste uka. Jeg håper jeg kan gå en god stund uten å måtte bruke den til sommeren med andre ord. Anonymkode: 6e799...6eb Kult! Hvilken har du kjøpt? Anonymkode: 1ed4a...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå