Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wish me luck!! Etter år i et kontrollerende forhold er jeg sterk nok, jeg skal skilles!! Gleder meg så mye jeg får sommerfugler i magen!! Nå venter noen mnd med helvette (og håper det ikke blir krisesenter for barnas skyld) men nå begynner resten av livet mitt ❤️❤️❤️

Anonymkode: f9358...c33

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️❤️❤️ Styrkeklemmer til deg ❤️❤️❤️ Håper du har venner og familie som kan støtte deg igjennom dette ❤️

Anonymkode: cf8df...96d

Skrevet

❤️❤️ Tusen takk, har familie venner (som er overlykkelige over at jeg har innsett det nå i ryggen, krisesenter på speed dial og terapaut som støtter meg 😊

ts

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Wish me luck!! Etter år i et kontrollerende forhold er jeg sterk nok, jeg skal skilles!! Gleder meg så mye jeg får sommerfugler i magen!! Nå venter noen mnd med helvette (og håper det ikke blir krisesenter for barnas skyld) men nå begynner resten av livet mitt ❤️❤️❤️

Lykke til! 

Kunsten er å ikke se seg tilbake, men utelukkende fokusere på fremtiden. 

Alt helvette som nå kommer til å skje er midlertidig og forbigående, men en dugnad som må til for å få det bedre resten av livet. 

Gled deg til andre siden! :) 

Anonymkode: f3774...20c

• Liker 3
Skrevet

Så fint! ❤️ 
Ønsker deg og barna alt godt for fremtiden! 💕

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ikke for å ødelegge all moroa, men statistisk sett så går kvinner fra den ene søppelmannen til den andre for deretter å syte å klage på neste mann også. Hvor mange tråder er det vi ikke leser om det her på KG ukentlig? 

Tror mye av det skyldes at de ikke akkurat står så høyt i kurs hos de mennene som faktisk er ordentlig. 

Anonymkode: 714b1...fc6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er det snakkom krisesenter så må du ha hatt et grusomt ekteskap. Ønsker deg lykketil. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke for å ødelegge all moroa, men statistisk sett så går kvinner fra den ene søppelmannen til den andre for deretter å syte å klage på neste mann også. Hvor mange tråder er det vi ikke leser om det her på KG ukentlig? 

Tror mye av det skyldes at de ikke akkurat står så høyt i kurs hos de mennene som faktisk er ordentlig. 

Min erfaring er motsatt. Om jeg er regelen eller unntaket derimot... 

Jeg gjorde som TS, innså etter mange år at det var på tide å forlate. Heldigvis hadde jeg godt støtteapparat rundt meg som skjønte at de ikke kunne pushe, men være der når jeg trengte det. Alt det jeg hadde hatt var jeg så klar over at jeg aldri ønsket igjen. Jeg kunne kjenne igjen tegn og gå før det ble seriøst. 

Ønsker TS masse lykke til! Bit tennene sammen, stå i det og aldri gi deg ❤️

Anonymkode: cd96d...47e

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ikke riktig tråd. Sånn seriøst. Bare ikke.

Men for å være mer saklig: du tenker det er den eneste konklusjonen, at de bare ikke får de ordentlige mennene?

Dette er jo bare tull, det er ikke et mønster på at de "upoulære" damene havner i ødeleggende forhold, men derimot ender man ofte opp med å tro at man ikke har noe positivt ved seg, nettopp fordi forholdet har brutt en ned. Og da er man lett offer for nye menn som er sjarmerende først, men som viser seg å være mer og mer kontrollerende.

Derfor er sånne ting du skriver her så farlig, fordi du blir med på å bryte de ned, selv om det forhåpentligvis ikke var intensjonen. Ts har ikke skrevet noe om nye forhold, hun er på vei ut og trenger ikke å høre at dette er meningsløst, fordi det å skaffe seg et bedre liv med selvrespekt alltid vil være veien å gå!

• Liker 1
Skrevet

Lykke til, ønsker deg og barna alt godt ❤️

Skrevet

Så kjekt for deg TS. 

Jeg elsket å bli alene etter et forhold som ikke fungerte. Jeg kunne stå opp om morgenen og vite at hele dagen var min og ungenes. Det var kanskje en av de lykkeligste tidene av mitt liv, denne tiden alene med barn og bare meg. Fordi jeg virkelig fant meg selv og harmonien. 

Så fant jeg jo ny mann og er gift med han. hha.. Det er nesten slemt å si at jeg tenker tilbake på denne perioden der jeg var alene med barn som en av de lykkeligste periodene, men det var vel egentlig fordi jeg fant så roen da. Ungene tenker også tilbake på den perioden som en veldig lykkelig tid. Vi bodde i et lite hus med en liten hage. En katt, meg og ungene. Vi hadde ikke så god råd, men vi brukte naturen, så koselige filmer sammen, ungene lekte og jeg styrte med mitt. De kom i senga mi om morgenen og vi leste bøker sammen.. Det var idyll. 

Så ble det større hus, viktigere jobb, eldre unger, mann og krav... hytte, og fandens oldemor. Jeg elsker mann og er takknemlig for at jeg fikk karriere. Men jeg savner den tiden der. Den var på en måte veldig enkel og veldig harmonisk. Det ble vel mer et jag etterpå. På alt vi skulle få til og skape. Alt jeg fikk til tror jeg kommer fra den perioden der jeg fikk sånn styrke og harmoni. Jeg ble rett og slett veldig sterk og glad inni meg. 

Nyt det!

Skrevet

Gratulerer med friheten! Den følelsen må være helt fantastisk ❤️

Anonymkode: da195...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...