AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg er alene med tre gutter i tenårene. De er friske og sunne, vokser i rasende fart, og er i tillegg aktive innen idrett. Spesielt siste året har mengdene mat som går med i løpet av uka økt noe enormt! Det merkes også på økonomien. Det går lite til snacks og slikt, men veldig mye til mat! Prøver å holde en sunn linje i det daglige, og det koster jo også noe mer enn posevarianter.. Vi spiser det også altså, er på ingen måte fanatiske😉 Jeg føler at det er mye å hente økonomisk ved å planlegge bedre enn jeg klarer per nå. Skriver handlelister, og prøver å ukehandle, men likevel blir det en tur innom butikken rett som det er (med litt mer enn jeg hadde tenkt i vogna)🙈 Er det noen i tilnærmet min situasjon som vil dele ca hva deres matkostnader pr mnd er? Tar også gjerne imot tips, spesielt til middager. Trenger inspirasjon der😊 Anonymkode: 00f6d...a0a
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Bare et tips om å bruke bønner og linser. Næringsrikt, mettende og billig, særlig om du kjøper det på internasjonale butikker. Anonymkode: 996e4...d4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå