Gå til innhold

Noen som har fått pos test på ettermiddagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en gravidtest nå på morgenen kl 0530 som var negativ. Er det mulig å få positiv utover dagen? 

Mer 9 dpo. Vet det er veldig tidlig og teste. 

Anonymkode: f269d...600

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller burde jeg vente med å teste på kvelden i stede for på ettermiddagen? 

Ts

Skrevet

Ingen ? 

Skrevet

Jeg ville nok ventet et par dager og testet på morgenen igjen 

• Liker 2
Skrevet

HCG er mer konsentrert i urin når den får ligge i blæra i flere timer. Avstår du å gå på toalettet frem til kvelden igjen så kan du absolutt få positiv test på kveldstid, men siden du tester så veldig tidlig så vil det nok ikke spille en rolle akkurat i dag. 

Anonymkode: a4915...d3b

• Liker 2
Skrevet

Du vil nok bare bli skuffet om du tok en i kveld også. Vent til i morgen. Er du gravid er sjansen stor for en svak positiv om du har tidligtest 10 dpo på morgenurin. 

Anonymkode: 6140b...f75

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

HCG er mer konsentrert i urin når den får ligge i blæra i flere timer. Avstår du å gå på toalettet frem til kvelden igjen så kan du absolutt få positiv test på kveldstid, men siden du tester så veldig tidlig så vil det nok ikke spille en rolle akkurat i dag. 

Anonymkode: a4915...d3b

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Du vil nok bare bli skuffet om du tok en i kveld også. Vent til i morgen. Er du gravid er sjansen stor for en svak positiv om du har tidligtest 10 dpo på morgenurin. 

Anonymkode: 6140b...f75

Takk for svar begge to :)

Skrevet

Jeg tok en test på 10 dpo som var negativ på morgenen. Ventet 4 timer før jeg gikk på do igjen og drakk minimaaalt. Tok ny test og da kunne jeg skimte en svak strek! Gjorde det samme videre utover dagen, og på ettermiddagen var det en tydelig strek. Jeg var gravid! Neste morgen igjen var streken litt svakere enn den på ettermiddagen, så første urin her var ikke noe tess.

• Liker 1
Skrevet

Fikk positiv 9dpo på ettermiddagen. Jeg ville tatt test 🙈

Skrevet

Fikk også positiv på ettermiddagen 😊

Skrevet

Fikk svar positiv på morgenurin, negativ ettermiddag men sterkere igjen morgenen etter 😊

Anonymkode: ab387...072

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.9.2021 den 12.41):

Ingen ? 

Jeg fikk svak positiv 11 dpo på morgenen og sterkere positiv på kvelden. 9 dpo er for tidlig å teste. 

Anonymkode: 7609c...e35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...