AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Hvor vanlig er det å være gift og ikke bruke giftering? Møtte en mann i jobbsammenheng jeg synes er skikkelig flott. La merke til at han ikke hadde på seg noen ring. Men ser på SoMe at han har vært gift. Vi har blitt venner på FB, og han har åpen Insta profil, så har tilgang til alt han har lagt ut. Ingenting som tilsier at de er sammen nå, men heller ingenting som tilsier at de ikke er det.... Kun et par bilder av kona, sist gang for 5 år siden. Men det trenger jo ikke å bety noe. Anonymkode: d1636...f04
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Mannen min bruker ikke ring. Jeg går lange perioder både med og uten. Hva med å spørre? Anonymkode: 8133f...392 9
Hulderen Skrevet 25. september 2021 #3 Skrevet 25. september 2021 Tror det er ganske vanlig. Selv bruker jeg ikke gifteringen min fordi jeg syns det er ubehagelig.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #4 Skrevet 25. september 2021 Jeg synes at det er en uting, akkurat som når folk skriver "singel" på Facebook når de faktisk er gift. Anonymkode: 0dcde...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes at det er en uting, akkurat som når folk skriver "singel" på Facebook når de faktisk er gift. Anonymkode: 0dcde...fd6 Altså, vi er ikke gift for å gå rundt med et stempel i panna? Hvorfor er det så viktig å vite? Men hvorfor ikke viktig nok til at man bare spør? Anonymkode: 8133f...392 10
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 Tror det er ganske vanlig. Mannen jobber med strøm, der er det ikke lov med ring pga sikkerheten. Han orker ikke ta den av og på hele tiden. Jeg er sykepleier og orker heller ikke ta av og på ringene. Alltid redd for å miste de, eller glemme de på jobb. Vi er like glad i hverandre og like mye gift som andre. 😉 Anonymkode: 0f62c...211 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Bruker ring på privaten, men på jobb er det for upraktisk. Anonymkode: 56b00...a73 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 Takk for svar. Da er det tydeligvis vanligere enn jeg trodde. Skal nok klare å få spurt han neste gang vi møtes. Får heller ta det som en positiv overraskelse hvis han ikke er det 😊 Hilsen ts. Anonymkode: d1636...f04
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Altså, vi er ikke gift for å gå rundt med et stempel i panna? Hvorfor er det så viktig å vite? Men hvorfor ikke viktig nok til at man bare spør? Anonymkode: 8133f...392 Vel, jeg snakker om han jeg kjenner. Han er "singel" på Facebook for å flørte med andre damer. Skjønner ikke at dama hans finner seg i det at han ikke ønsker å "anerkjenne" henne. Anonymkode: 0dcde...fd6 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Vi er gift, ingen av oss bruker ring fordi det er upraktisk. Jeg tror ikke det finnes mange «spor» på some heller som tilsier at vi er gift. Tror vi kanskje har et bilde fra bryllupet der, men det er mange år siden vi giftet oss. spør du😃 Anonymkode: 0ad1c...ec2 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 Det er ganske vanlig mange kan ikke rukket på jobb - sykepleiere, håndverkere etc, og mange liker ikke å bruke ring. Alltid bedre å spørre rett ut Anonymkode: 07e52...e6c 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Jeg går ikke med ring. Jeg synes den er upraktisk. Anonymkode: 87869...c1e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #13 Skrevet 25. september 2021 Jeg går periodevis uten giftering, og synes faktisk det er litt merkelig at jeg da har fått spørsmål om jeg har skilt meg nå. Du kan jo bare spørre, men tenker det egentlig ikke er behov og vil komme frem om han er opptatt uansett. Jeg får noen ganger spørsmål om jeg har samboer, og synes igrunn det er et litt merkelig spørsmål i jobbsammenheng. Anonymkode: 3dfe7...598 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #14 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvor vanlig er det å være gift og ikke bruke giftering? Møtte en mann i jobbsammenheng jeg synes er skikkelig flott. La merke til at han ikke hadde på seg noen ring. Men ser på SoMe at han har vært gift. Vi har blitt venner på FB, og han har åpen Insta profil, så har tilgang til alt han har lagt ut. Ingenting som tilsier at de er sammen nå, men heller ingenting som tilsier at de ikke er det.... Kun et par bilder av kona, sist gang for 5 år siden. Men det trenger jo ikke å bety noe. Anonymkode: d1636...f04 Det finner du vel fort ut av om du bare spør han? 🤷🏻♀️Nå vet jeg jo ikke hvor dere jobber, men noen har ikke på seg ring av praktiske grunner. Noen fordi de er redd for å miste eller glemme den, og for andre så er det kanskje ikke så viktig å gå med den hele tiden. Er heller ikke alle som legger ut på SoMe - igjen av forskjellige grunner... Anonymkode: 2eed3...13d
Honey Dew Skrevet 25. september 2021 #15 Skrevet 25. september 2021 Vi bruker ikke ringer. Trenger ikke et symbol på at vi hører sammen.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2021 #16 Skrevet 26. september 2021 Samboer og jeg er forlovet men han bruker ikke ring på jobb pga HMS. Blir mestbi helgene sånn sett. Det er litt kjipt. Anonymkode: 2c63e...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå