Gå til innhold

Er det ekstra godt å ha samleie samtidig som man bruker en buttplugg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget i går når jeg og typen hadde sex, at det var veldig deilig å kjenne fingeren hans i rompa mens han fingret og stikket meg. Jeg fikk en så intens deilig orgasm som jeg følte bare varte og varte.

Derfor har jeg lyst til og utforske dette mer, men er det noen som har erfaringer med f.eks å bruke en buttplugg samtidig som han er inni meg?

Er det andre varianter av sex med buttlugg som kan gi kraftige orgasmer?

Anonymkode: 70453...c41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste er når han slikker meg, med buttplug i rumpa og dildo i musa. Intenst!!

Anonymkode: a8a5e...480

Skrevet

Fruen tar helt av med pluggen på plass ihvertfall. Orgasmene blir sterkere og lengre. 

Skrevet

Ja, det er forskjell både for deg og han. For min del kommer kanskje noe av det av at han treffer litt annerledes vinkel.

Anonymkode: 1c9c7...958

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes det er deilig og intenst med buttplug, både når jeg onanerer og har sex med partner.

Skrevet

Hvis du tror du kanskje vil like det, prøv. 🤗

Skrevet

Dama blir trangere med buttplug. Mannen kommer hardere når han har buttplug, for analen gir rykninger da, slik at but pluggen masserer g-punktet (prostata) samtidig som han kommer. 

Anonymkode: 45f0e...3fb

Skrevet

Det enkle svaret er ja 😅

Anonymkode: 66e92...fa9

Skrevet

Ja 😊

Anonymkode: b0b2d...d8b

Skrevet

Ja

Anonymkode: c04a3...d6e

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Uten tvil! Har flere forskjellige, jeg liker nok aller best den som vibrerer i tillegg☺️ 

Skrevet

Ja det er best når det er deilig i begge ender. Både for meg og kona.

Det er en som heter hush. Den har appstyring, og kan stilles inn på lydstyring. Så jo mer en lager lyd, jo mer vibrerer det.

Og med appstyringen kan de du tillater det styre vibrasjonene med telefonen over nettet. Da blir tele/nettsex enda kulere.

Skrevet

JA synes jeg. Han og for sin egen del, helt åpenbart.

Eneste er at den faller litt fort ut ved samleie. 

Anonymkode: d5540...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...