AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #1 Skrevet 25. september 2021 Jeg og min samboer har vært sammen i fem år. Jeg elsker han og vet at han elsker meg, men forholdet vårt er så kjedelig. Vi finner sjeldent på ting sammen og er begge dårlige på å holde romansen ved like. Når jeg tar opp forslag til steder vi kan dra eller ting vi kan gjøre sammen, kommer det alltid til kort fordi det koster penger. Jeg har et behov for å reise, skape minner og tilbringe kvalitetstid sammen. Dag inn og dag ut med tv-titting er liksom ikke det jeg ønsker i dette forholdet. Jeg setter også pris på mindre ting som å bare ligge i senga, kose og snakke sammen om kvelden, men kjæresten min ikke har dette behovet. Alt dette gjør at jeg innimellom tenker på tidligere menn jeg har vært med. Jeg lurer på hvordan livet hadde sett ut hvis jeg hadde endt opp med en av disse. De var eventyrlystne, spontane og engasjerte. Mens min samboer.. han var ikke sånn da vi møttes, men han har blitt mer og mer apatisk. Jeg føler noen ganger at jeg kaster bort tid i livet mitt ved å være sammen med han. Han kommer helt sikkert til å bli en fantastisk far til mine barn, for han er utrolig snill og omtenksom, men jeg tar meg selv ofte i å tenke at jeg ønsker "mer". Det jeg kanskje vil fram til, er om dette er normalt å føle på etter at man har vært sammen i fem år? Eller kommer jeg aldri til å bli fornøyd med mindre jeg tar tak i dette? Anonymkode: 517ec...d54
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Du kan vel gjøre ting mens han glor på tv?Reis å opplev verden:) Anonymkode: 0e2d8...8fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå