Aik Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Hei! Jeg og typen prøver nå å bli gravide etter at jeg sluttet på p-piller for over 2 mnd siden, hadde valig menssyklus forrige måned og venter nå igjen om 7 dager. første bildet viser to eggløsningtester tatt for 2 dager siden mens siste viser en tatt rundt kl. 16 i dag og den nederste rundt kl. 00:10. ser ganske positiv ut i mine øyne, men ønsker å høre deres tanker, kan den være falsk positiv og ser den positiv ut for dere? Syntes det er litt rart at den blir positiv7 dager før mens, men har testet hver dag hele måneden og har ikke vært i nærheten av positiv før nå🤔 Håper på god hjelp og svar😊
Laura80 Skrevet 25. september 2021 #2 Skrevet 25. september 2021 Da har du eggløsning nå. Helt normalt med litt lange eller unormale sykluser og spesielt etter pillestopp. Ds kan du forvente mensen ca 14 dager etter denne positive testen.
Aik Skrevet 25. september 2021 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2021 Laura80 skrev (2 timer siden): Da har du eggløsning nå. Helt normalt med litt lange eller unormale sykluser og spesielt etter pillestopp. Ds kan du forvente mensen ca 14 dager etter denne positive testen. Ja okei, siden siste syklus var som vanlig så tenkte jeg at jeg kom til å få regelmessige sykluser fremover også, men gikk på loette ppiller som hadde en «pillefri uke» og det var denne syklusen jeg da fortsatt i så er vell normalt nå at kroppen går bort ifra den syklusen jeg hadde på ppiller. har hatt samleie annenhver dag helt siden siste mens og sist igår, så nå håper jeg at jeg slipper mens og heller får en positiv graviditetstest om 14 dager. tusen takk for svar!😁 1
Aik Skrevet 25. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2021 Oppdatering: Disse er tatt i dag, vil dere si at de fortsatt er positive? burde vi kjøre på med samleie i dag og i morgen også for å være sikre? Håper på flere svar😁🤞🏼
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #5 Skrevet 25. september 2021 Det ligger en tråd øverst for tolkning av tester 🙃 Anonymkode: 3a924...26c
Aik Skrevet 25. september 2021 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ligger en tråd øverst for tolkning av tester 🙃 Anonymkode: 3a924...26c Er ganske så ny her, men fant den og la ut der nå, takk for hjelp😊
Laura80 Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Aik skrev (10 timer siden): Ja okei, siden siste syklus var som vanlig så tenkte jeg at jeg kom til å få regelmessige sykluser fremover også, men gikk på loette ppiller som hadde en «pillefri uke» og det var denne syklusen jeg da fortsatt i så er vell normalt nå at kroppen går bort ifra den syklusen jeg hadde på ppiller. har hatt samleie annenhver dag helt siden siste mens og sist igår, så nå håper jeg at jeg slipper mens og heller får en positiv graviditetstest om 14 dager. tusen takk for svar!😁 Syklusene på p piller er jo ikke å regne som en syklus, de er jo uten eggløsning og styrt av hormoner.
Laura80 Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 Aik skrev (5 timer siden): Oppdatering: Disse er tatt i dag, vil dere si at de fortsatt er positive? burde vi kjøre på med samleie i dag og i morgen også for å være sikre? Håper på flere svar😁🤞🏼 De er positive , tipper el er i dag en eller annen gang.
Aik Skrevet 27. september 2021 Forfatter #9 Skrevet 27. september 2021 (endret) Laura80 skrev (På 25.9.2021 den 20.57): De er positive , tipper el er i dag en eller annen gang. Takk for svar. Håper virkelig jeg får en positiv graviditetstest om 12 dager, men er vell rundt 20-25% sjangse for det. Har hvertfall truffet på eggløsning for har kjørt på 4 dager på rad nå og annenhver dag hele måneden før det. Endret 27. september 2021 av Aik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå