Pandaheart Skrevet 24. september 2021 #1 Del Skrevet 24. september 2021 (endret) Føler det (naturlig nok) er mye snakk om influencere som er «dårlige» forbilder, dårlig på reklamering og eksponerer barna sine for mye. Så jeg vil skryte litt av denne fine profilen på Instagram. Inspirerende, flink på merking av reklame, snakker like mye om dårligere dager som gode dager, og har sluttet å eksponere barna i så stor grad. I tillegg til å tjene på Instagram, har hun også en vanlig, samfunnsviktig jobb 👏🏼 Flere som følger henne? 😃 Endret 24. september 2021 av Pandaheart 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. september 2021 #2 Del Skrevet 25. september 2021 Hva er forskjellen på hun der og andre rosavloggere da? Ser ikke noe annet der henne hos en haug andre. Kun kjedelig innhold, reklame for We ar fit, sminke,sponsa hudbehandling osv. Ett evig langt gjesp! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokaka Skrevet 25. september 2021 #3 Del Skrevet 25. september 2021 Enig! Liker ho skikkelig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 26. september 2021 #4 Del Skrevet 26. september 2021 Avfulgte happymommysquad pga henne, takler ikke dialekta 😬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 18. mars 2023 #5 Del Skrevet 18. mars 2023 Forstår ikke behovet hennes for å vise fram kroppen hele tiden, er det kun for å gjøre seg mer kjent og for å tjene penger? Skulle tro hun ønsket å være med i kardshian klanen. Jada hun ser flott ut men hjelp, med tre barn er man jo svært opptatt, tenk å alltid måtte rigge til med kameraet og filme hele tiden. S L i T S O M T. Virker snill og greit men forstår bare ikke behovet hennes.. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 18. mars 2023 #6 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg reagerte også på disse snappene i en bitteliten bikini. Litt for liten spør du meg. På stranda med 3 barn og gjør alt for å vise seg fram. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 19. mars 2023 #7 Del Skrevet 19. mars 2023 Bibbi_ skrev (8 timer siden): Jeg reagerte også på disse snappene i en bitteliten bikini. Litt for liten spør du meg. På stranda med 3 barn og gjør alt for å vise seg fram. Jeg har tenkt. Er dt for å vise at; se på meg, jeg har født tre barn, men ser fortsatt helt smashing ut. Og dt er jo vel og bra det. Jeg har født jeg også og det synes ikke så godt, men har ikke behov for å trykke det opp i ansiktet på folk. Og jeg er singel, skulle tro hun også var singel.. jeg mener, når du har en mann som elsker deg og alt. Er kun pengefokusert.. de vil bli rike. Hvordan ellers har de fått råd til dette som de gjør nå? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 19. mars 2023 #8 Del Skrevet 19. mars 2023 Også har hun fått en tråd på kvinneguiden 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 19. mars 2023 #9 Del Skrevet 19. mars 2023 Trøndelag84 skrev (1 time siden): Også har hun fått en tråd på kvinneguiden 😉 👍😂 kanskje det er det hun var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 21. mars 2023 #10 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) OMG, har hun ikke en bikini som viser enda mer da? 😂 Men, rart hun ikke bruker bikinier fra Carless til Sara Emilie Tandberg. Hun har jo reklamert for de. Var med under photoshoot..... Endret 26. mars 2023 av Bibbi_ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. april 2023 #11 Del Skrevet 19. april 2023 Høres ut som de har vært bortreist i ett år, mens det kun er 6 uker på Granca😅 Nå er hun liksom ekspert på å reise med baby😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shewolff Skrevet 25. april 2023 #12 Del Skrevet 25. april 2023 Så negative dere er. Min kropp ble fullstendig ødelagt etter svangerskap og hadde jeg hatt kroppen til Mina hadde jeg og vært stolt av den. Kanskje hun velger en liten bikini for å få mest mulig sol? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai 2023 #13 Del Skrevet 22. mai 2023 Er det vanlig at bestemødre tar over ungen når mora vil sove? Ungen er ikke 1 år en gang. Aldri hørt sånn klaging over at ungen våkner på natta. Her sov ikke minste hele natta før han var godt over 2 år. Var aldri inne på tanken å sette bort ungen for det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai 2023 #14 Del Skrevet 22. mai 2023 Bibbi_ skrev (1 time siden): Er det vanlig at bestemødre tar over ungen når mora vil sove? Ungen er ikke 1 år en gang. Aldri hørt sånn klaging over at ungen våkner på natta. Her sov ikke minste hele natta før han var godt over 2 år. Var aldri inne på tanken å sette bort ungen for det. Burde jo ikke fått unge om dette er ett problem 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. mai 2023 #15 Del Skrevet 22. mai 2023 Bibbi_ skrev (2 timer siden): Er det vanlig at bestemødre tar over ungen når mora vil sove? Ungen er ikke 1 år en gang. Aldri hørt sånn klaging over at ungen våkner på natta. Her sov ikke minste hele natta før han var godt over 2 år. Var aldri inne på tanken å sette bort ungen for det. Er ikke uvanlig at besteforeldre avlaster. Jeg tar med glede barnebarna en natt eller to eller tre..... for at mor/far skal få sove. Det har jeg gjort fra de var født om foreldrene har ønsket og jeg har kunnet. Ingen som ser på dette som å sette bort eller ta over ungen. Dette er familie og man hjelper hverandre. Slik er det iallefall blant mine, omgangsvenner og de jeg snakker med. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. mai 2023 #16 Del Skrevet 22. mai 2023 elskersommer skrev (32 minutter siden): Burde jo ikke fått unge om dette er ett problem Så man får ikke ikke bli sliten som småbarnsforeldre og ha foreldre som stiller opp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. mai 2023 #17 Del Skrevet 22. mai 2023 Sharp75! skrev (28 minutter siden): Så man får ikke ikke bli sliten som småbarnsforeldre og ha foreldre som stiller opp? Jo.. men nytter ikke å syte og klage om man setter barn til verden. Det er mye kjas og mas frem til de er 18 år 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. mai 2023 #18 Del Skrevet 22. mai 2023 (endret) elskersommer skrev (19 minutter siden): Jo.. men nytter ikke å syte og klage om man setter barn til verden. Det er mye kjas og mas frem til de er 18 år Javel, da skal man bare tie og vise og tro at livet er en dans på roser? Hilsen mamma med flere barn og barnebarn. Som både har sytet og klaget! Men allikevel klart meg fader så bra både som alenemor og med mann selv om jeg søyt og klaget av og til. I perioder med og uten hjelp 🤦♀️ Endret 22. mai 2023 av Sharp75! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 22. mai 2023 #19 Del Skrevet 22. mai 2023 Sharp75! skrev (52 minutter siden): Er ikke uvanlig at besteforeldre avlaster. Jeg tar med glede barnebarna en natt eller to eller tre..... for at mor/far skal få sove. Det har jeg gjort fra de var født om foreldrene har ønsket og jeg har kunnet. Ingen som ser på dette som å sette bort eller ta over ungen. Dette er familie og man hjelper hverandre. Slik er det iallefall blant mine, omgangsvenner og de jeg snakker med. Nei jeg satte ikke bort barna mine og lot stakkars besteforeldre være våkne om natta. Mine barn - mitt ansvar. Jeg visste når jeg fikk barn at de kunne være mye våkne om nettene, og det har barna mine vært. Men bestemor spurte noen ganger å få trille de, da hun går mye. Å da fikk jeg hvertfall gjort litt husarbeid. Eller kost ekstra med han eldste. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 22. mai 2023 #20 Del Skrevet 22. mai 2023 Bibbi_ skrev (10 minutter siden): Nei jeg satte ikke bort barna mine og lot stakkars besteforeldre være våkne om natta. Mine barn - mitt ansvar. Jeg visste når jeg fikk barn at de kunne være mye våkne om nettene, og det har barna mine vært. Men bestemor spurte noen ganger å få trille de, da hun går mye. Å da fikk jeg hvertfall gjort litt husarbeid. Eller kost ekstra med han eldste. Så bra for deg. Man er ikke dårligere foreldre selv om man velger og ta i mot hjelp fra sine foreldre, selv om du gjorde andre valg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå