Gå til innhold

Får ikke solgt kjellerleilighet pga vanskelig nabo som vil ha den selv når prisen går ned.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en kjellerleilighet som skal bli solgt. Den ligger i kjelleren til et hus. De som bor i 1. og 2.etg eier den delen av huset, men de ønsker å kjøpe kjellerleiligheten så de kan få ha hele huset for seg selv. 

Jeg var på visning der og dama i huset ga meg en kjølig velkomst. Jeg forstod fort at hun ikke ønsket meg der. 

Mens megler viste meg rundt i kjellerleiligheten trampet de oppe, satte på musikk, og styrte på. Jeg tenkte at her ville det bli vanskelig å bo. Orker ikke konflikter med en sånn nabo. Meglerne fortalte at leiligheten hadde stått ubebodd i 2 år og at ingen hadde bodd der før pga dama skremte bort alle potensielle kjøpere. Og hun ønsket å kjøpe den selv, men ventet på at prisen skulle gå ned. 

Er det lov å holde på sånn? 

Anonymkode: 4270f...ffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke noen direkte lov som sier at det ikke er lov, men hvis man kan bevise at dette foregår hver eneste gang, samt de over har en agenda så kan man kanskje vinne frem i retten når det kommer til tapt økonomi. 

Hadde jeg vært eier av denne leiligheten tror jeg ville funnet noen leietakere som bråkte, så kunne de over fått igjen :)

• Liker 10
Skrevet
Morten1 skrev (1 time siden):

Er vel ikke noen direkte lov som sier at det ikke er lov, men hvis man kan bevise at dette foregår hver eneste gang, samt de over har en agenda så kan man kanskje vinne frem i retten når det kommer til tapt økonomi. 

Hadde jeg vært eier av denne leiligheten tror jeg ville funnet noen leietakere som bråkte, så kunne de over fått igjen :)

Det har vært mange på visning, men det har stått helt ubebodd i 2-3 år. 

Merket at jeg ikke orket å bo der da jeg møtte på den kjerringa. 

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg ville sendt en mld til eier og sagt ifra... 

Anonymkode: 826cc...211

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tror jeg ville sendt en mld til eier og sagt ifra... 

Anonymkode: 826cc...211

De vet om det, men kan ikke bevise noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...