Gå til innhold

Bruke sexleketøy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan bruker du sexleketøy? Vibrator f.eks? Hva foretrekker du?  

Jeg trenger litt tips og triks og gjerne beskrivelse for god utnyttelse av det. Føler ikke jeg oppnår noe særlig og lurer på om jeg gjør det "feil".

Anonymkode: 95770...541

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan bruker du sexleketøy? Vibrator f.eks? Hva foretrekker du?  

Jeg trenger litt tips og triks og gjerne beskrivelse for god utnyttelse av det. Føler ikke jeg oppnår noe særlig og lurer på om jeg gjør det "feil".

Anonymkode: 95770...541

Det første du må gjøre er jo å finne ut hva som funker best eller er mest opphissende for deg; penetrering, stimulering av klitoris eller evt anal stimulering.
Deretter prøver du å finne det leketøyet som gir deg det du trenger og ønsker, og bruker det sånn som du foretrekker.

Ikke alle har glede av sexleketøy, så mulig du ikke finner noe du liker.

Anonymkode: 1b809...a31

• Liker 2
Skrevet

Hjelper ikke å skrive hva som funker for andre.

Du må nesten finne ut av hva du liker selv, ikke sikker du liker det i det hele tatt, leketøy er ikke for alle.

Vil anbefale å kjøpe litt ulikt, ting som penetrerer, ting som vibrerer osv. teste det ut og se om du liker det.

Anonymkode: 924b6...c5a

Skrevet

Hvordan andre bruker sexleketøy kan kanskje gi deg tips til hva du kan teste ut, men ikke hva som er godt for deg. Det må du finne ut selv. Det kan jo også tenkes at sexleketøy ikke er noe for deg. (I perioder er de faktisk avtennende for meg.)

Hvordan et leketøy kan brukes, kommer jo litt an på hva slags leketøy det er. Hvis det er noe som vibrerer, liker jeg å bruke det i nærheten av klitoris. Ikke rett på - det blir for følsomt for meg. Noen leketøy liker jeg å ha i skjeden og så klemme rundt med pc-musklene, men da bør jeg være ganske opphisset fra før, klemme litt før det begynner å bli godt og gjerne stimulere klitoris samtidig. Egentlig gjelder det de fleste leketøy jeg har prøvd: Vi bør ikke plukke dem fra med en gang, men vente til jeg er blitt litt opphisset først. (Jeg har skrevet noen flere tips her.)

Men, prøv deg frem med nysgjerrighet. Går du på oppdagelsesferd på egen kropp, ja, så kan du jo ikke gå «feil». 🤗

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...