AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Vist mannen din skulle dratt ut på byn med noen venner for første gang på lang tid (men du hadde ikke sett noe informasjon om det) fordi han nærmest skjuler alt og har passord på telefonen og du får aldri sett hva han holder på med. Og vist han lovet å sende deg en melding underveis iløpet av kvelden, du snakker med han rett før og spør om han kan sende en snap og han sier ja, for så å ikke svare på over 3 timer, du sender 1 melding og han svarer ikke. Jeg blir litt mistenksom med tanke på at han ikke sender snap/melding som lovet og han svarer ikke på meldinger. nei man skal ikke tenke det verste, men å bryte tilliten sånn syns jeg ikke er greit. Anonymkode: 549ff...7aa 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vist mannen din skulle dratt ut på byn med noen venner for første gang på lang tid (men du hadde ikke sett noe informasjon om det) fordi han nærmest skjuler alt og har passord på telefonen og du får aldri sett hva han holder på med. Og vist han lovet å sende deg en melding underveis iløpet av kvelden, du snakker med han rett før og spør om han kan sende en snap og han sier ja, for så å ikke svare på over 3 timer, du sender 1 melding og han svarer ikke. Jeg blir litt mistenksom med tanke på at han ikke sender snap/melding som lovet og han svarer ikke på meldinger. nei man skal ikke tenke det verste, men å bryte tilliten sånn syns jeg ikke er greit. Anonymkode: 549ff...7aa Du høres kontrollerende ut. Bryt forholdet om det plager deg Anonymkode: a6b0b...e0a 51
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Huff, sånt mas hadde jeg ikke orket. Anonymkode: 4c6dc...637 28
CorvusCorax Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Han er vel opptatt med å ha det gøy da. Du skriver det er lenge siden sist. Hvorfor skal du kommunisere med ham når han er ute? Dere kan jo snakke sammen når han kommer hjem eller i morgen? 20
sicario Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Tror jeg glatt hadde droppet å snape/melde selv. Hvorfor i all verden skal han drive med det når han er ute på byen med venner? 13
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Tipper på han er opptatt, you know what i mean 😅 Anonymkode: 6c300...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 La mannen dra på byen en kveld uten alt det maset, da? Han har det jo sikkert gøy og tenker ikke på å sitte på tlf. Ikk ta det personlig, og Ikke la den sjalusien din styre deg. Anonymkode: a7b42...7e9 10
Raven.Writingdesk Skrevet 24. september 2021 #8 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vist mannen din skulle dratt ut på byn med noen venner for første gang på lang tid (men du hadde ikke sett noe informasjon om det) fordi han nærmest skjuler alt og har passord på telefonen og du får aldri sett hva han holder på med. Anonymkode: 549ff...7aa Det er jo denne delen som er forstyrrende, ikke at han er på byen uten å gi lyd fra seg noen timer. 22
jukkapalme Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 Passord på telefonen er helt vanlig og noe de fleste har. Og forventer du virkelig at han skal sitte med nesa ned i telefonen og sende snaps til deg i hytt og gevær når han er ute med kompiser for første gang på lenge? Og du får ikke sett hva han holder på med?! Man har rett på et privatliv selv om man er i et forhold. Du høres ekstremt kontrollerende ut. 16
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 La han kose seg. Du kan ødelegge dette mer enn å gjøre godt. Ingen liker å bli kontrollert. Jeg snakker av erfaring... Jeg gjorde det mot min tidligere mann og jeg ble til slutt dumpet. Vet ikke årsaken, men kanskje dette var greia. Anonymkode: 11151...db6 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du høres kontrollerende ut. Bryt forholdet om det plager deg Anonymkode: a6b0b...e0a Det er jeg ikke. Grunnen er pga ting som har hendt tidligere, og han lovet å sende en melding sånn at jeg ikke skal bekymre meg. Anonymkode: 549ff...7aa 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #12 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vist mannen din skulle dratt ut på byn med noen venner for første gang på lang tid (men du hadde ikke sett noe informasjon om det) fordi han nærmest skjuler alt og har passord på telefonen og du får aldri sett hva han holder på med. Og vist han lovet å sende deg en melding underveis iløpet av kvelden, du snakker med han rett før og spør om han kan sende en snap og han sier ja, for så å ikke svare på over 3 timer, du sender 1 melding og han svarer ikke. Jeg blir litt mistenksom med tanke på at han ikke sender snap/melding som lovet og han svarer ikke på meldinger. nei man skal ikke tenke det verste, men å bryte tilliten sånn syns jeg ikke er greit. Anonymkode: 549ff...7aa Da hadde jeg tenkt at jeg var kontrollerende over punktet som er sosialt ok. Altså, helt på alvor: sånn oppfører jeg meg ikke fordi dette ikke er akseptabel adferd. Selvsagt skal folk få ha passord og privatliv og gå på byen i ro og fred selv om de har valgt å være i forhold. Forhold er ikke fengsel, det er en likeverdig union av to unike og separate individer som liker seg sammen over en kortere eller lengre periode. Anonymkode: cc93b...a28 6
CorvusCorax Skrevet 24. september 2021 #13 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jeg ikke. Grunnen er pga ting som har hendt tidligere, og han lovet å sende en melding sånn at jeg ikke skal bekymre meg. Anonymkode: 549ff...7aa Bekymre deg for hva da? At han skal drikke seg ihjel, ruse seg på heroin, finne seg et ONS? Om du ikke har tillit til mannen - så har dere ikke et forhold. Du må legge fortiden bak deg for at forholdet skal fungere. 10
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #14 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La han kose seg. Du kan ødelegge dette mer enn å gjøre godt. Ingen liker å bli kontrollert. Jeg snakker av erfaring... Jeg gjorde det mot min tidligere mann og jeg ble til slutt dumpet. Vet ikke årsaken, men kanskje dette var greia. Anonymkode: 11151...db6 Det skjønner jeg, men jeg forventer jo at han holder det han sier. Og det sa han jo for at jeg skulle få den tryggheten, og slippe å bekymre meg. pga måten han har vært på, så kan det være han ikke er med venner en gang, siden han skjuler alt. Og han vet jeg har problemer med det fra tidligere, men jeg har aldri vært kontrollerende eller særlig sjalu i dette forholdet. Heller omvendt. Men de vonde følelsene kom nå. Og det hadde nok ikke skjedd, hadde han sendt den meldingen som lovet. Anonymkode: 549ff...7aa 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #15 Skrevet 24. september 2021 Telefonen må selvfølgelig ha passord. Den er mer privat enn en dagbok. En kompis som snapper med kona på byen i tide og utide er ikke på byen. Anonymkode: 4c6dc...637 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #16 Skrevet 24. september 2021 CorvusCorax skrev (1 minutt siden): Bekymre deg for hva da? At han skal drikke seg ihjel, ruse seg på heroin, finne seg et ONS? Om du ikke har tillit til mannen - så har dere ikke et forhold. Du må legge fortiden bak deg for at forholdet skal fungere. Jeg har tillit, men jeg har ikke tillit når han lover noe, for så å ikke holde det. Anonymkode: 549ff...7aa
CorvusCorax Skrevet 24. september 2021 #17 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har tillit, men jeg har ikke tillit når han lover noe, for så å ikke holde det. Anonymkode: 549ff...7aa Du fremstår nokså kontrollerende. Han er en voksen mann, han velger selv når han sender den snappen. Det er dessuten ikke sent engang. Og han kan ha glemt seg. Sånt skjer når man har det gøy. Det er ikke verdens ende, dere er gift - dere ses igjen om noen timer. 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #18 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har tillit, men jeg har ikke tillit når han lover noe, for så å ikke holde det. Anonymkode: 549ff...7aa Hva mistenker du da? At han ikke er på byen men med ei dame? Anonymkode: 63f7c...b0c 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #19 Skrevet 24. september 2021 Fyren er jo helt på trynet, og du burde ikke være sammen med en slik fjomp. Han behandler deg jo ikke bra en plass! Men typisk nok så er det du som får pes når du spør her inne. Anonymkode: 8b385...a37 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #20 Skrevet 24. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mistenker du da? At han ikke er på byen men med ei dame? Anonymkode: 63f7c...b0c Jeg vet ikke.. har bare en ekkel følelse. Anonymkode: 549ff...7aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå