AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Trenger tips til ny serie å se på. De siste jeg har sett er Greenleaf fra Netflix og Nurses (tror den var fra TV 2?) . Sistnevnte virket som en platt serie som tilsynelatende er et forsøk på å skape noe a la Greys, bare fåfengt og platt. Greenleaf likte jeg mye bedre. Men det var en stund der det også ble så mye såpe at jeg måtte ha en pause fra det. Trenger noe med drama. Eller/og action. Gjerne noe romanse. Anonymkode: b90f2...e7d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #2 Skrevet 24. september 2021 Kanskje Outer banks er noe for deg? Har ikke sett green leaf så aner ikke hvilken type serie det er.. Ellers anbefaler jeg gjerne serier som handmaids tale og Orange is the new black, men disse har du nok sett da de ikke er helt nye 😁 Familien Bridgerton likte jeg forresten godt! Mange skryter av outlander, men det fenget ikke meg helt.. Anonymkode: 14a53...aaa
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #3 Skrevet 24. september 2021 Så forresten nettopp Why women kill, den var underholdene og type drama. Anonymkode: 14a53...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 The good doctor Anonymkode: 7c617...700 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #6 Skrevet 24. september 2021 Sex/Life, The handmaids tale Anonymkode: 25e90...fe5 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #7 Skrevet 24. september 2021 Sharp Objects Anonymkode: 25e90...fe5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #9 Skrevet 24. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje Outer banks er noe for deg? Har ikke sett green leaf så aner ikke hvilken type serie det er.. Ellers anbefaler jeg gjerne serier som handmaids tale og Orange is the new black, men disse har du nok sett da de ikke er helt nye 😁 Familien Bridgerton likte jeg forresten godt! Mange skryter av outlander, men det fenget ikke meg helt.. Anonymkode: 14a53...aaa Har sett den første du nevner. Den er flott! 😄 Handmaids tale har jeg sett en god del av, usikker på om jeg har sett alt, men det ble litt for dystert etter hvert. De andre du nevner må jeg sjekke ut. ts Anonymkode: b90f2...e7d
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #10 Skrevet 24. september 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: The good doctor Anonymkode: 7c617...700 Den klarer jeg ikke. Det er han legen med en diagnose? Den blir for sår i mine øyne. Pute-tv-aktig. ts Anonymkode: b90f2...e7d
Brokkolihue Skrevet 24. september 2021 #11 Skrevet 24. september 2021 Good girls på Netflix, 4. sesong kom nylig
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 25. september 2021 #12 Skrevet 25. september 2021 Har du Discovery+ jeg har nettopp sett ferdig sesong 2 av HUMANS. Det er fantasi og handler på en måte om menneskeroboter som plutselig blir bevisste og oppfører seg som mennesker og krever rettigheter. Jeg likte den. Ellers ser jeg mest på krim. The blacklist er en lang serie på Viaplay. Herlig serie.
Rumle Skrevet 27. september 2021 #13 Skrevet 27. september 2021 (endret) Modern love kanskje? Det er enkeltstående episoder basert på historier sendt inn til spalten Modern love i New York times. Det er også en podcast basert på den spalten. Endret 27. september 2021 av Rumle 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #14 Skrevet 27. september 2021 On the Verge på Netflix er ein av dei beste seriane eg har sett i år. Anonymkode: 61384...e3a
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #15 Skrevet 27. september 2021 Hvilke strømmetjenester har du? Anonymkode: fd89b...ee6
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #16 Skrevet 27. september 2021 Absentia! Elsker den 😁 Anonymkode: 2c76f...d92
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #17 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.9.2021 den 21.59): Trenger tips til ny serie å se på. De siste jeg har sett er Greenleaf fra Netflix og Nurses (tror den var fra TV 2?) . Sistnevnte virket som en platt serie som tilsynelatende er et forsøk på å skape noe a la Greys, bare fåfengt og platt. Greenleaf likte jeg mye bedre. Men det var en stund der det også ble så mye såpe at jeg måtte ha en pause fra det. Trenger noe med drama. Eller/og action. Gjerne noe romanse. Anonymkode: b90f2...e7d LA casa de papel. Papirhuset. Du vil bli heelt besatt en av tidenes aller beste serier. Handler om ei gjeng spanjolere som raner myntverket i landet deres. Se hvertfall to episoder og du vil bli så hekta!! g hvertfall breaking bad!! Sett den tre ganger alt. Handler om en kjemilærer som finner ut at han snart vil få kreft. Han har slitt hele livet med økonomien og hadde egt vært en milliardær hvis ikke han trakk seg. Ut av en kjemisk oppfinnelse han fant opp for noen år tilbake. Han bestemmer seg da for og produsere ren narkotika også tjener han seg søkkrik uten at familien vet det. Verste er at svogeren hans er politi såå utrolig spennende og få med alt som skjer. Du vil ikke angre på denne heller! Se disse to og du vil takke meg Anonymkode: f1474...576
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #18 Skrevet 27. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): LA casa de papel. Papirhuset. Du vil bli heelt besatt en av tidenes aller beste serier. Handler om ei gjeng spanjolere som raner myntverket i landet deres. Se hvertfall to episoder og du vil bli så hekta!! g hvertfall breaking bad!! Sett den tre ganger alt. Handler om en kjemilærer som finner ut at han snart vil få kreft. Han har slitt hele livet med økonomien og hadde egt vært en milliardær hvis ikke han trakk seg. Ut av en kjemisk oppfinnelse han fant opp for noen år tilbake. Han bestemmer seg da for og produsere ren narkotika også tjener han seg søkkrik uten at familien vet det. Verste er at svogeren hans er politi såå utrolig spennende og få med alt som skjer. Du vil ikke angre på denne heller! Se disse to og du vil takke meg Anonymkode: f1474...576 Mente at kjemilærer vil dø av kreft 😅 Anonymkode: f1474...576
AnonymBruker Skrevet 27. september 2021 #19 Skrevet 27. september 2021 Outlander 🥰 Anonymkode: d6b36...031
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå