AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #1 Skrevet 24. september 2021 Jeg blir så ekstremt våt under samleie. Vi kan holde på i timesvis uten at mannen kommer, og jeg har laget en stor våt flekk i senga. Kjenner det renner nedover lårene mine om jeg står oppreist. Er det normalt å bli så våt? Anonymkode: afb2f...29a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #4 Skrevet 24. september 2021 Du squirter. Få mannen til å tørke pikken underveis, så øker det friksjonen. Anonymkode: 72cd0...6d1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2021 #5 Skrevet 24. september 2021 Kommer du, da? Anonymkode: ab6fc...d0d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #6 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg blir så ekstremt våt under samleie. Vi kan holde på i timesvis uten at mannen kommer, og jeg har laget en stor våt flekk i senga. Kjenner det renner nedover lårene mine om jeg står oppreist. Er det normalt å bli så våt? Anonymkode: afb2f...29a Helt unormalt å bli så våt Anonymkode: a524a...fd1
Gjest Trøst Skrevet 25. september 2021 #7 Skrevet 25. september 2021 Du er ikke alene om det. Like normalt som å ikke bli våt.
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #8 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg blir så ekstremt våt under samleie. Vi kan holde på i timesvis uten at mannen kommer, og jeg har laget en stor våt flekk i senga. Kjenner det renner nedover lårene mine om jeg står oppreist. Er det normalt å bli så våt? Anonymkode: afb2f...29a Blir du veldig vid også når du blir så våt, er det derfor mannen din ikke klarer å komme? Kan vel være et problem både hvis det blir for vått eller for lite vått. Anonymkode: dc7a8...909
Fioljenta Skrevet 25. september 2021 #9 Skrevet 25. september 2021 Vi har tisselaken liggende under vårt vanlige laken nettopp fordi jeg kan lage mye søl… Kvinner kan frigjøre to typer væsker fra skjeden: Den første er litt tykk, hvit og har god smøreevne. Den andre er mer vannaktiviteter, blank og kan komme i store mengder. Det siste er squirt og kan komme når du bruker pc-musklene og/eller trykker mot fremre skjedevegg, det området som kalles g-punktet. Noen kvinner kan squirte, andre ikke. Jeg kan og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke alltid synes det er en fordel. Det blir så innmari mye søl og jeg synes friksjonen er bedre før jeg squirter enn etterpå. 🥴
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #10 Skrevet 25. september 2021 Fioljenta skrev (1 time siden): Vi har tisselaken liggende under vårt vanlige laken nettopp fordi jeg kan lage mye søl… Kvinner kan frigjøre to typer væsker fra skjeden: Den første er litt tykk, hvit og har god smøreevne. Den andre er mer vannaktiviteter, blank og kan komme i store mengder. Det siste er squirt og kan komme når du bruker pc-musklene og/eller trykker mot fremre skjedevegg, det området som kalles g-punktet. Noen kvinner kan squirte, andre ikke. Jeg kan og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke alltid synes det er en fordel. Det blir så innmari mye søl og jeg synes friksjonen er bedre før jeg squirter enn etterpå. 🥴 Ts her. Jeg merker at jeg er på nippet til å komme hele tiden når det begynner å bli veldig vått i senga. Mannen sier jo våtere, jo bedre, og hans mål er ikke å komme i mål hver gang vi har sex, han vil heller nyte at jeg kommer og kommer. Anonymkode: afb2f...29a 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2021 #11 Skrevet 25. september 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Blir du veldig vid også når du blir så våt, er det derfor mannen din ikke klarer å komme? Kan vel være et problem både hvis det blir for vått eller for lite vått. Anonymkode: dc7a8...909 Ts her man blir ikke veldig vid hvis man kniper under hele samleiet. Da jeg oppdaget det fikk ivertfall jeg et nytt sexliv. Har aldri kommet med partner før jeg begynte å knipe👍 Anonymkode: afb2f...29a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå